بدون-دسته

10 ترفند افزایش بازدید در اینستاگرام

5 روش بالاافزایش بازدید پیج اینستاگرام در الگوریتم جدید

برای بالا بردن بازدید و ویو پیج خود، نکات متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت و به صورت مجزا هر مورد را برای شما توضیح خواهیم داد: شبکه‌های اجتماعی با وجود فیلترینگ ها  نقش مهمی در زندگی افراد دارند. هرکسی به یک نوعی با شبکه‌های اجتماعی سروکار دارد. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و بهترین شبکه‌های اجتماعی است که قابلیت‌های متنوع و گوناگونی دارد و علاوه بر شروع کسب کا جنبه‌ی سرگرمی و ارتباط با دوستان و نزدیکان، می‌توانید از جنبه‌ی کاری این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید.

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا کسب و کار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند. در این میان ترفندها و نکاتی وجود دارد که اگر قصد راه‌اندازی پیج کاری خود را داشته باشید یا در حال حاضر پیج کاری خود را دارید، می‌تواند موثر واقع شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اینکه چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم، صحبت کنیم.

1. به صورت مداوم محتوا تولید کنید

یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.

2. از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید

استفاده از هشتگ های مرتبط محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند، از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند و اینکه اگر در تمام پست‌ها از هشتگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث می‌شود تا هشتگ‌ها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند. استفاده‌ی به اندازه و درست از هشتگ های ایرانی و … می‌تواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود.

3. محتوای ویدیویی

تحقیقات در استودیو سمائی نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام ، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.

4. کمپین و مسابقه برگزار کنید

برگزاری کمپین و مسابقه می‌تواند به ایجاد انگیزه و  بین مخاطبان پیج شما منجر شود و به نوعی باعث شود که تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند. برگزاری کمپین و مسابقه برای شما نیز می‌تواند مفید باشد و به افزایش بازدید زیادی از پیج شما نیز منتهی خواهد شد، البته اگر درست برگزار شود.

5. خلاقیت داشته باشید

منظور از داشتن خلاقیت این است که تمام پست‌های خود را در یک موضوع یا با یک شکل خاص منتشر نکنید. داشتن خلاقیت باعث می‌شود تا ویو استوری و بازدید پست‌های شما روند صعودی داشته باشد و در نهایت منجر به افزایش بازدید صفحه‌ی شما می‌شود.

سعی کنید در مورد جنبه‌های مختلف کار خود صحبت کنید و فقط از یک منظر به کسب و کار خود نگاه نکنید. همچنین در طراحی پست‌ها و نوع محتوایی که به کار می‌برید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *