وبلاگ

Some tips for recording promotional videos?

چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی عالی بسازیم؟

 

احتمالاً اصطلاح “ویدئوی تبلیغاتی” را زیاد شنیده اید، معمولاً در زمینه تبلیغات آنلاین پیرامون یک رویداد آینده. اما در واقع یک ویدیوی تبلیغاتی چیست؟ چرا یکی بسازید؟ و چگونه می توانید یک خوب بسازید؟امروز قصد داریم به تمام این سوالات و بسیاری دیگر پاسخ دهیم، مزایای ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی، زمانی که می‌خواهید از یک ویدیوی تبلیغاتی استفاده کنید و نحوه استفاده بهینه از آنها در استراتژی کلی بازاریابی ویدیویی خود را پوشش می‌دهیم.بیایید شیرجه بزنیم!ویدئوی تبلیغاتی چیست؟

 

یک ویدیوی تبلیغاتی یا ویدیوی تبلیغاتی ویدیویی است که برای هدف صریح تبلیغ یک ابتکار بازاریابی، فروش یا رویداد خاص استفاده می‌شود. تبلیغات اغلب از نظر سبک و لحن شبیه به یک ویدیوی تیزر هستند، جایی که شما توجه مخاطبان خود را جلب می کنید و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر به سمت خود جلب می کنید. این ویدئو برای کارگاه های آموزشی ضروری رهبری آمازون یک مثال موثر است.

 

مثال دیگر: شما یک تبلیغ آتی با 50 درصد تخفیف در مبلمان باغچه و چمن خود در آخر هفته روز کارگر دارید – بنابراین یک ویدیوی تبلیغاتی ساده ایجاد می کنید تا پیشنهاد خود را برجسته کنید، از جمله جزئیات و تاریخ های فروش. در هر دو مورد، شما سعی نمی کنید یک محصول خاص را مانند ویدیوی محصول خود بفروشید یا مانند یک ویدیوی مارک تجاری خود را تبلیغ کنید. درعوض، هدف شما این است که تماشاگر را به سمت خود بکشانید تا اطلاعات بیشتری کسب کند – مانند یک تیزر برای یک فیلم!چه زمانی باید از یک ویدیوی تبلیغاتی استفاده کنم؟ویدیوهای تبلیغاتی برای جذب بازدیدکنندگان جدید با ایجاد آگاهی آنلاین برای رویدادها و تبلیغات آتی عالی هستند. اگر بینندگان شما با نام تجاری شما جدید هستند، یک ویدیوی تبلیغاتی می تواند با برانگیختن علاقه آنها به تبلیغات فعلی شما، آنها را به شرکت شما معرفی کند.برای کسانی که برند شما را می‌شناسند، می‌توانید با جذب بازدیدکنندگان فعلی و مکرر آنها و ارائه دلیل دیگری برای در نظر گرفتن تجارت با شرکت خود، آنها را جذب کنید.در اینجا یک مثال خوب است – بگویید یک مشتری یا مشتری بالقوه در سایت شما است و مدتی است که محصول یا خدمات شما را در نظر گرفته است. با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی تبلیغاتی با آنها برای تبلیغات آینده، می‌توانید ارزش اضافی و یک دلیل دیگر برای بله گفتن آنها ارائه دهید.این مثال را که شامل یک کد تخفیف واقعی در پایان است، بررسی کنید:

 

چرا باید از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کنم؟پاسخ کوتاه؟ چون تبلیغات کار می کند. گاهی اوقات، تمام چیزی که یک مشتری آینده یا مشتری بالقوه به آن نیاز دارد، فشار اضافی برای جهش و آزمایش محصول یا خدمات شما است. حتی مطالعات نشان داده‌اند که برخی از تبلیغات، مانند ارائه کوپن یا تخفیف، می‌تواند منجر به افزایش سطح اکسی توسین شود و افراد را خوشحال‌تر کند و تمایل بیشتری به خرید داشته باشد.احتمالاً از قبل می‌دانید که این کار با تخفیف‌های زمان محدود چقدر خوب کار می‌کند – ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی برای رویدادها یا تبلیغات خود فقط به انتشار کلمه به شکلی کمک می‌کند که دنبال‌کنندگان شما می‌خواهند ببینند. مشتریان در واقع ترجیح می دهند ویدیوهایی را از برندهایی که دنبال می کنند تماشا کنند، زیرا هضم و به خاطر سپردن اطلاعات را آسان می کند.ویدئوهای تبلیغاتی یک راه سرگرم کننده و موثر برای انتقال اطلاعات است، به خصوص اطلاعات حساس به زمان که نیاز دارید مخاطبان شما به راحتی آن را درک کرده و به خاطر بسپارند. به تمام تبلیغاتی که در طول تعطیلات آخر هفته از برندهای بزرگ می‌بینید که تبلیغات خودشان را برجسته می‌کنند، یا تریلرهایی که کاملاً حال و هوای یک فیلم را به تصویر می‌کشند و حتی با اطلاعات بسیار کمی در مورد داستان واقعی، کاملاً به تصویر کشیده می‌شوند و ویروسی می‌شوند، فکر کنید.به همین ترتیب، می‌توانید به طور مؤثر از این ویدیوها برای جذب مشتریان جدید و جذب بازدیدکنندگان فعلی استفاده کنید تا شما را بررسی کنند – به خصوص اگر در تلاش برای جذب شرکت کنندگان برای یک رویداد هستید.

 

یک ویدیوی تبلیغاتی خوب چیست؟ویدیوی تبلیغاتی ممکن است از نظر مفهومی ساده به نظر برسد، اما قطعاً چند عنصر کلیدی وجود دارد که نمی‌خواهید هنگام ایجاد ویدیوی خود، آنها را کنار بگذارید.مثل یک تیزر فکر کنید. هدف ویدیوی تبلیغاتی شما این نیست که محصول یا خدمات خود را عمیقاً بررسی کنید. این یک تریلر سریع و جلب توجه برای برجسته کردن یک تبلیغ یا رویداد است، بنابراین از برش‌های سریع در ویرایش خود و همچنین از قطعات یا عنوان‌های صوتی جذاب استفاده کنید.متمرکز بمان. اگر رویدادی را تبلیغ می‌کنید، ویدیوی تبلیغاتی خود را در مورد جزئیات رویداد نگه دارید. مهمانان در آنجا چه تجربه ای خواهند داشت؟ چه فروشندگانی آنجا خواهند بود؟ و مهمتر از همه، چه زمانی همه چیز از بین می رود؟از گرافیک غافل نشوید می‌خواهید یک تماس بصری برای اقدام، خواه کد تخفیف برای درصد تخفیف باشد یا زمان و تاریخ یک رویداد یا دوره تبلیغاتی در پایان، اضافه کنید. از عناوین بصری برای کمک به بیننده استفاده کنید تا روی آنچه می خواهید به خاطر بسپارد تمرکز کند.چندین نسخه برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. شما می خواهید از ویدیوهای تبلیغاتی خود بسیار استفاده کنید – به خصوص برای تبلیغات حساس به زمان. سعی کنید چند ویرایش جایگزین برای ویدیوهای تبلیغاتی خود ایجاد کنید تا فیدهای اجتماعی شما بیش از حد تکراری نشوند!می توانید از تبلیغات برای کسب و کار خود استفاده کنید. احساس نکنید که باید برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی قراردادی داشته باشید. می‌توانید از یک ویدیوی تبلیغاتی فقط برای متلک انداختن یا برجسته کردن جنبه‌ای از کسب‌وکارتان به همان روشی که یک تبلیغ یا رویداد زمان‌بندی شده استفاده می‌کنید، استفاده کنید.

 

چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی بسازیمراه های زیادی برای ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد، اما همه آنها مراحل اولیه یکسانی را دنبال می کنند. در اینجا دستورالعمل های اساسی ما برای شروع آمده است. ابتدا یک مرور کلی از نکات ارائه می دهیم و سپس به هر یک عمیق تر می پردازیم. مراحل ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی1.   آن را اسکریپت کنید.2.   استوری برد دید شما3.   ویدیوی خود را تولید کنید.4.   ویرایش ویدیوی خود را جمع آوری کنید.5.   ویدیوی تبلیغاتی خود را تبلیغ کنید.برای جزئیات بیشتر آماده اید؟ بیایید نگاهی دقیق تر به هر مرحله بیندازیم.با اساسی ترین مفهوم شروع کنید: چه چیزی را تبلیغ می کنید؟ در مرحله بعد، یک مفهوم بازیگوش ارائه دهید: زاویه شما در مورد این تبلیغ چیست؟ آیا موضوع تعطیلات است؟ آیا فوراً در مورد نقطه دردناکی که بیننده شما مرتباً با آن مواجه می شود مکاتبه می کنید؟ یا اگر یک رویداد است، چگونه می توانید در مورد موضوع رویداد خلاقیت به خرج دهید؟روی کلمات کلیدی و مفاهیم کلیدی که می خواهید در ویدیوی تبلیغاتی خود استفاده کنید تمرکز کنید. سه یا چهار مورد از نکات کلیدی که می خواهید مخاطبانتان در مورد این تبلیغات به خاطر بسپارند چیست؟ برای مثال، اگر در حال انجام یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه برای کسب و کار هستید، ممکن است بخواهید روی چند ارزش اصلی که می‌خواهید مخاطبانتان با آنها ارتباط برقرار کنند، تمرکز کنید، مانند این مثال:

 

اسکریپت خود را کوتاه نگه دارید – تبلیغات ممکن است حداکثر یک دقیقه یا یک دقیقه و نیم باشد، اما ما این توصیه را نداریم. 30 ثانیه و کمتر از آن نقطه شیرینی است، به خصوص اگر تبلیغ بسیار ساده باشد. تبلیغات رویداد ممکن است طولانی‌تر باشد، اما باز هم، اگر می‌توانید به آن کمک کنید، توصیه نمی‌کنیم بیش از یک دقیقه وقت بگذارید.در بسیاری از مواقع، ویدیوهای تبلیغاتی به کمک های بصری مانند گرافیک یا کارت عنوان نیاز دارند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را از قبل با استفاده از استوری بورد برنامه ریزی کنید. حتی اگر قصد دارید فروش آتی را تبلیغ کنید و می‌خواهید ویترین یا محصولات خود را در قالب مونتاژ به نمایش بگذارید، باید سعی کنید آنچه را که می‌خواهید نشان دهید را ترسیم کنید. هرچه بیشتر از قبل برنامه ریزی کنید، هنگام حضور در صحنه و فیلمبرداری راحت تر می شوید!در مورد تبلیغات یک رویداد، ممکن است از فیلم یک رویداد قبلی برای تبلیغ رویداد آینده استفاده کنید. اگر اینطور است، هنوز هم می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که چه عناصر کلیدی رویداد گذشته‌تان را به نمایش بگذارید تا مونتاژ را برای ویرایشگرتان آسان‌تر کنید!همچنین فرصت هایی برای ایجاد چندین نسخه از یک ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد. سعی کنید چند تغییر کوتاه در یک موضوع یا ایده ایجاد کنید تا بتوانید چندین ویدیوی تبلیغاتی برای یک تبلیغ ایجاد کنید. اما به یاد داشته باشید که آنها را ساده نگه دارید تا بتوانید همزمان از همه آنها عکس بگیرید!شما چشم انداز خود را فیلمنامه و استوری برد کرده اید، بنابراین اکنون زمان تولید ویدیو است! بسته به هدف شما، عکاسی در محل فروشگاه، دفتر یا محل رویداد بهترین راه برای انجام این کار است.

 

اگر ویدیوی تبلیغاتی شما شامل یک مفهوم داستانی انتزاعی یا کوتاه است، باید از قبل آن مکان ها را ایمن کنید. به عنوان مثال، برای یک ویدیوی تبلیغاتی انتزاعی، ممکن است بخواهید از فضای استودیویی با پس زمینه کاملا سفید استفاده کنید، بنابراین تمام تاکید بر محصول منحصر به فرد و هیجان انگیز شما است.هنگامی که از ویدیوی خود فیلم گرفتید، وقت آن است که آن را کنار هم قرار دهید. به این مرحله پس از تولید نیز گفته می شود. اگر چیز زیادی در مورد پس از تولید نمی دانید، آن لینک را برای تفکیک کامل بررسی کنید.یکی از مهم‌ترین عناصر در یک ویدیوی تبلیغاتی، اشتراک‌گذاری اطلاعات حیاتی است، مانند کدهای تخفیف، تاریخ‌ها و زمان‌های رویدادها یا مهلت‌های پایان فروش. اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات را به صورت بصری با کارت های گرافیکی و عنوان گنجانده اید تا مخاطبان شما آن را از دست ندهند!گرافیک به افزودن و برجسته کردن اطلاعات کلیدی کمک می کند و می تواند در انواع روش های خلاقانه استفاده شود. همیشه بهترین کار این است که در مورد گرافیک از قبل برنامه ریزی کنید، بنابراین با قرار دادن آنها در استوری بورد خود برای حداکثر کارایی، آنها را بر اساس آن هماهنگ کنید.بررسی کنید که چگونه در این تبلیغاتی که برای یکی از ابتکارات بازاریابی خود ایجاد کرده ایم، از گرافیک به طور خلاقانه استفاده کرده ایم!

 

اکنون که ویدیوی شما تمام شد، وقت آن است که آن را تبلیغ کنید! هدف تبلیغاتی این است که همه چیز را به گوش مخاطب برسانید، بنابراین برخی از تکنیک های زیر را برای دیده شدن ویدیوی تبلیغاتی خود امتحان کنید:اجتماعی: کانال‌های اجتماعی شما یکی از مخاطبان اصلی شرکت شما هستند، بنابراین قطعاً ویدیو (یا ویدیوهای) تبلیغاتی خود را در فید رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کنید!ایمیل: دقیقاً مانند چندین ایمیل برای تبلیغ یک رویداد یا تخفیف تخفیف، می‌خواهید برای مشترکین خود (چند بار) ویدیوی تبلیغاتی خود را در خبرنامه‌ها و e-blasts ایمیل کنید تا یادشان نرود قبل از اینکه خیلی دیر شود از مزیت استفاده کنند.تبلیغات پولی: مقداری هزینه در پشت ویدیوی تبلیغاتی خود بگذارید تا در رسانه های اجتماعی دیده شود، و از تبلیغات هدفمند مجدد برای هدف قرار دادن دنبال کنندگان و مشترکینی که ایمیل تبلیغاتی شما را باز کرده اند استفاده کنید تا تبلیغات به آنها یادآوری شود!وب سایت: هنگام تبلیغ یک تبلیغ حساس به زمان، نمی خواهید هیچ فرصتی را برای جذب مشتریان بالقوه از دست بدهید، بنابراین ویدیوی تبلیغاتی خود را در وب سایت و وبلاگ شرکت خود نیز ارسال کنید! به کمک اضافی نیاز دارید؟

ویدیوهای تبلیغاتی می توانند ساده به نظر برسند، اما درست کردن آنها همیشه آسان نیست. تبلیغات مناسب می‌تواند برای شرکت‌های بزرگ و کوچک درآمد هنگفتی به همراه داشته باشد، بنابراین وقتی نوبت به ایجاد وثیقه ویدیویی عالی می‌رسد، کوتاهی نکنید. ویدیوهای تبلیغاتی هدف خاصی را دنبال می‌کنند، اما همچنین به ارتقای هویت و صدای کلی برند شما کمک می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغ و نام تجاری شما موفق باشد، ایجاد تعادل مناسب ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *