وبلاگ

?What is a promotional video

تبلیغات ویدیویی چیست؟ تعریف، انواع و گرایش ها

 

فهرست مطالب

تبلیغات ویدیویی چیست؟

انواع مختلف تبلیغات ویدیویی چیست؟

تبلیغات ویدیویی آنلاین چیست؟

چرا تبلیغات ویدیویی آنلاین آینده تبلیغات است؟

آخرین روندها چیست؟

آیا تبلیغات ویدیویی هدفمند گزینه بهتری است (تبلیغات ویدیویی برنامه ای)؟

تبلیغات ویدیویی چیست؟

تبلیغات ویدئویی مفهومی از تبلیغات یک محصول یا خدمات از طریق ویدئو است. به ویدیوهای تبلیغاتی اطلاق می شود که قبل، حین و بعد از پخش محتوا پخش می شوند. اخیراً برخی از متخصصان بازاریابی در حال گسترش حوزه آن هستند و تبلیغات نمایشی با محتوای ویدیویی را نیز به عنوان بخشی از تبلیغات ویدیویی در نظر می گیرند.

اینها شامل آن دسته از تبلیغاتی است که با قرار دادن نشانگر ماوس روی آنها و همچنین تبلیغات ویدیویی بومی که در شبکه های تبلیغات دیجیتال تبلیغ می شوند، شروع به پخش می کنند.

تبلیغات ویدیویی به آرامی محبوبیت خود را افزایش می دهد و به وضوح در راه است تا چیز بزرگ بعدی را در دنیای بازاریابی به ارمغان بیاورد. این یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان است.

این یک استراتژی عالی برای سرمایه گذاری است. ترفند اینجا این است که به بیننده تبلیغات ویدیویی ارائه دهید که مرتبط و قانع کننده به نظر برسد. اگر این معیار رعایت نشود، تبلیغ به جای اینکه بیننده را برانگیزد، به سادگی باعث آزار و ناامیدی بیننده می شود.

تبلیغات ویدیویی فراتر از ایجاد تبلیغات ویدیویی جذاب است.

مانند تبلیغات تلویزیونی، شما باید تبلیغات ویدیویی آنلاین خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. صرف نظر از اینکه تبلیغات ویدیویی شما چقدر جذاب است، اگر بینندگان مناسب آن را نبینند، فایده ای نخواهند داشت.

به همین دلیل است که آگاهی از تکنیک های تبلیغات ویدیویی مناسب و بهترین روندهای آینده ضروری است. اجازه دهید با چیستی تبلیغات ویدیویی شروع کنیم و بعداً انواع مختلف تبلیغات ویدیویی و روندهای آینده را درک خواهیم کرد

انواع مختلف تبلیغات ویدیویی چیست؟

تبلیغات ویدیویی به بازاریابان گزینه های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد. آنها فقط می توانند نیازهای مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنند و نوع تبلیغات ویدیویی را که مناسب نیازهایشان است یا اینکه امیدوارکننده ترین و با اهداف آنها سازگارتر به نظر می رسد را انتخاب کنند. این انواع مختلف تبلیغات ویدیویی عبارتند از:

  1. تبلیغات درون جریانی

اینها محبوب ترین نوع تبلیغات ویدیویی هستند. اینها ویدیوهای کوتاه حاوی محتوای تبلیغاتی هستند که قبل، حین یا بعد از محتوای ویدیویی ظاهر می شوند. نمونه ای از تبلیغات درون جریانی، تبلیغاتی هستند که در یوتیوب ظاهر می شوند. برخی از اینها تعاملی هستند. آنها بیننده را تشویق می کنند که روی یک پیوند کلیک کنند یا پیشنهادی را درخواست کنند.

  1. تبلیغات غیر خطی

این به آن دسته از تبلیغاتی اشاره دارد که خارج از ویدیوی اصلی پخش می شوند. هنگامی که کاربر روی آنها کلیک می کند، ویدیویی که در آن لحظه تماشا می کند پخش نمی شود. آنها به هیچ محتوای دیگری متصل نمی شوند.

اگر کاربر بخواهد آنها را مشاهده نکند، می تواند به سادگی به پیمایش ادامه دهد.

  1. تبلیغ پاداش

این تبلیغ بیشتر گیمرها را هدف قرار می دهد. در ازای تماشای تبلیغ ویدیویی، مشوق‌ها و امتیازات خاصی را برای آنها فراهم می‌کند. این امتیازات ممکن است شامل یک عمر اضافی یا یک ابزار جایزه و غیره باشد.

  1. تبلیغات پخش خودکار بومی

اینها در انتهای محتوا پخش می شوند. هنگامی که آنها به محتوا مرتبط هستند، کاربر فقط شانس کار خود را افزایش می دهد.

  1. تبلیغات ویدیویی قابل خرید

این تبلیغات بینندگان را تشویق به خرید یک محصول خاص می کند. پس از پخش ویدیوی این نوع تبلیغات، پیوندی ظاهر می شود که بیننده را به سمت خرید آن سوق می دهد. در هر برنامه ای که بیننده استفاده می کند این اتفاق می افتد.

  1. ویدیوی بومی

این نوع پیشرفته تری از تبلیغات ویدیویی است. این به بیننده فرصتی می‌دهد تا شرکت کند و تجربه تماشا را کنترل کند.

با دیدن نتایج مطلوب تبلیغات ویدیویی، تکنیک های تبلیغاتی رواج زیادی پیدا می کنند، به علاوه آینده تبلیغات نیز شامل مانورهای تبلیغاتی ویدیویی است. طبق گزارش eMarketer، تخمین زده می‌شود که تا پایان سال 2020، هزینه‌های تبلیغات ویدیویی آنلاین ایالات متحده با سرعتی فراتر از تبلیغات تلویزیونی توسعه پیدا می‌کند.

از این رو، تبلیغات ویدیویی آنلاین تقریباً برای هر سازمان منطقه جدیدی خواهد بود. اجازه دهید بفهمیم تبلیغات ویدیویی آنلاین چیست و بعداً به برخی از حقایق خواهیم پرداخت که نشان می دهد چرا تبلیغات ویدیویی آینده است-

تبلیغات ویدیویی آنلاین چیست؟

تبلیغات آنلاین یک جنبه قدرتمند و امیدوارکننده از تبلیغات است.

این به تبلیغات ویدیویی است که در سیستم عامل های آنلاین ارائه می شود. با افزایش وابستگی به تبلیغات ویدیویی، این یک استراتژی بازاریابی عالی است که هر بازاریاب می تواند از آن بهره مند شود.

این یک رسانه قدرتمند و جذاب داستان سرایی برای کاربران است. آنها نرخ موفقیت امیدوارکننده تری دارند و بنابراین سرمایه گذاری خوبی را به همراه خواهند داشت.

پلتفرم های مختلفی وجود دارد که بازاریاب می تواند از بین آنها یکی را انتخاب کند. همه این پلتفرم‌ها الزامات فنی، بهترین شیوه‌ها و الزامات هدف‌گیری متفاوتی دارند. بازاریاب می تواند یکی را انتخاب کند که با محصول و هدف او سازگاری بیشتری دارد. برخی از این پلتفرم ها تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، تبلیغات یوتیوب هستند.

وظیفه اصلی این است که تصمیم بگیرید که تبلیغ چه هدفی را دنبال کند. این شامل ویدیوهای توضیح دهنده، داستان های برند طراحی شده به گونه ای است که به ارتباط با بینندگان کمک می کند و در نهایت، ویدیوهای محصول.

پس از تصمیم گیری، یک زاویه خاص باید تعیین شود. تعیین می‌کند که ویدیو چگونه برای کاربران جذاب باشد، نوع معتبر، احساسی یا طنز. هر کدام از این زوایا راه منحصر به فردی برای اتصال به کاربر دارند.

ویدیو باید منحصر به فرد و امیدوارکننده باشد. پس از این همه تصمیم گیری، تلاش و تلاش زیادی برای ساختن ویدیو انجام می شود. توصیه می شود برای این کار یک تیم خوب ایجاد ویدیو و ویرایش ویدیو استخدام کنید.

چند نکته مهم که هنگام ایجاد تبلیغات ویدیویی آنلاین باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

هک های برتر تبلیغات آنلاین ویدیویی

  1. باید برای موبایل بهینه شود.
  2. چند ثانیه اول باید قانع کننده باشد و باید توجه کاربر را به خود جلب کند.
  3. باید کوتاه باشد.
  4. ممکن است حاوی دکمه‌های CTA (کلیک برای اقدام) باشد که باید واضح و مختص بیننده باشد.
  5. ویدیو باید زیرنویس داشته باشد.
  6. ممکن است زاویه داستان گویی داشته باشد.

چرا تبلیغات ویدیویی آنلاین آینده تبلیغات است؟

  1. رسانه های اجتماعی به عنوان یک جزء جدایی ناپذیر از تبلیغات ویدیویی

با حضور پررونق ویدیوهای مختلف در بسترهای رسانه های اجتماعی، باید بدانید که استفاده از تبلیغات ویدیویی در این کانال ها برای بهینه سازی دسترسی و تبدیل ها برای شما بسیار مفید خواهد بود.

در چند وقت اخیر، فیس بوک شاهد افزایش 50 درصدی در بازدید ویدیوها بوده است. طبق آمار، امروزه 54 درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند محتوای ویدیویی بیشتری ببینند و به همین دلیل است که 87 درصد از بازاریابان رسانه‌های اجتماعی استفاده از ویدیو را به عنوان ابزار بازاریابی ترجیح می‌دهند.

  1. دسترسی به تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی نیز از پتانسیل دسترسی بسیار بالایی برخوردار هستند و در یکی از کمپین‌های اخیر، فولکس واگن برای سه ویدیوی خود ۱۵۵ میلیون بازدید داشته است.

با ارسال صحیح پیام و ارائه از طریق ویدئوها، می توانید هماهنگی بیشتری بین پیشرفت برند خود و انجام تلاش مشتری خود تضمین کنید. بر اساس تحقیقات Forrester، یک لحظه از ویدیو به ارزش 1.8 میلیون کلمه محتوای نوشته شده است. 3. افزایش هزینه تبلیغات ویدیویی موبایل در سال 2019، تبلیغ‌کنندگان آمریکایی تقریباً 16.41 میلیارد دلار برای تبلیغات ویدیویی تلفن همراه (45.6٪ از کل هزینه تبلیغات ویدیویی دیجیتال) هزینه کردند، در حالی که از سوی دیگر، آنها 19.59 میلیارد دلار را برای ویدیو در جاهای دیگر هزینه کردند. دلایل محبوبیت رو به رشد تبلیغات ویدیویی تلفن همراه در اکثر بازارهای مصرف کننده، تجربه همه جانبه، شخصی سازی بیشتر و ارتباط بهتر در دسترس است.

  1. رتبه بالاتر گوگل از طریق ویدئو

در کنار کلمات کلیدی استفاده شده و محتوای نوشتاری، معیارهای بسیاری دیگر نیز وجود دارند که نقش مهمی در رتبه بندی بالاتر محتوای ویدیویی دارند.

برخی از آن معیارهایی که رتبه‌بندی محتوای ویدیویی را بهینه می‌کنند عبارتند از: تعامل کاربر، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی، تعاملات کاربر، نرخ اشتراک بالاتر، اشاره‌های بیشتر، افزایش تعداد رویدادهای «تماشا در فرصتی دیگر». همچنین، تبلیغات ویدئویی تعاملی تعامل بهتر و در نتیجه رتبه بندی بهینه را تضمین می کند.

  1. خریداران بیش از هر زمان دیگری پذیرای تبلیغات ویدیویی هستند

خریداران ترجیح می‌دهند قبل از تصمیم‌گیری، ویدیوها را مرور کنند تا درباره محصولات یا خدمات بیشتر بدانند.

اگر مشتریان به نوع محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند، ویدیوها ابزار بهتری برای افزودن ارزش به زندگی آنها هستند. ویدیوها در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی و چاپی حتی برای کاربران جذاب تر هستند.

طبق آمار، 42٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند ویدیوهای توضیحات محصول را ببینند، در حالی که 58٪ از کاربران شرکت هایی را ترجیح می دهند که محتوای ویدیویی تولید می کنند. حتی 70 درصد از کاربران در حین تماشای تلویزیون ویدیوها را در دستگاه های خود تماشا می کنند.

آخرین روندها چیست؟

از آنجایی که تبلیغات ویدیویی با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کند، ویژگی های متفاوت جدیدی در آن گنجانده شده است. برخی از این ویژگی‌ها یا روندهای جدید محبوب که بسیار مؤثر هستند و در نتیجه همچنان غالب خواهند بود به شرح زیر است:

  1. تبلیغات ویدیویی کوتاهتر

تبلیغات ویدیویی کوتاه بهترین راه برای مقابله با فاصله کوتاه بینندگان است. این یک چالش برای بازاریابان و تیم خلاق است تا داستان برند خود را در کمتر از 15 ثانیه بیان کنند و در عین حال پاسخ مناسبی را از بیننده دریافت کنند و علاقه او را جلب کنند.

  1. تبلیغات OTT

Over the top (OTT) اصطلاحی است برای ارائه دهندگان محتوا که رسانه های جریانی را از طریق اینترنت توزیع می کنند. تبلیغات از طریق این پلتفرم ها به بازاریابان کمک می کند تا از هدف گذاری، درج آگهی و تجزیه و تحلیل پیشرفته برای ایجاد تبلیغات کوتاه تر و شخصی تر برای کاربران استفاده کنند. 

  1. تبلیغات موبایل اول

بینندگان هر روز بیشتر و بیشتر به تلفن همراه خود متکی هستند. بنابراین، تبلیغات ویدیویی بیشتر و بیشتر برای موبایل سازگار هستند تا بینندگان بیشتری را جذب کنند و آنها را جذب کنند.

  1. سینماگراف

این ها ترکیبی از عکس ها و فیلم ها هستند که جلوه بصری جالبی را در بیننده ایجاد می کنند. علاقه کاربر را جلب می کند و بنابراین ثابت می کند که یک ابزار مفید برای تبلیغات ویدیویی است.

  1. محتوای تولید شده توسط کاربر

این باعث می شود از محتوای تولید شده توسط کاربران برای به دست آوردن یک رابطه قابل اعتماد تر با مخاطب استفاده شود. این یک اصالت را ارائه می دهد و یک ارتباط عاطفی با کاربر ایجاد می کند.

آیا تبلیغات ویدیویی هدفمند گزینه بهتری است (تبلیغات ویدیویی برنامه ای)؟

تبلیغات هدفمند، تبلیغاتی هستند که بیشتر خاص و مرتبط با نیازهای کاربر هستند. آنها بر اساس سابقه خرید و جستجوی قبلی کاربر هستند.

اعتقاد بر این است که تبلیغات هدفمند نه تنها برای کاربر بلکه برای بازاریابان و برندها نیز گزینه بهتری است. محتوایی را در اختیار کاربر قرار می دهد که ممکن است به آن علاقه مند باشد و در نتیجه علایق آنها را جلب می کند و شانس موفقیت بیشتری دارد. در عین حال، کمک هزینه رسانه را بهینه می کند.

تبلیغات ویدئویی برنامه‌ای را می‌توان به عنوان تمرین استفاده از ربات‌ها برای خرید فضای تبلیغاتی طبق پیش‌نیازهای تعیین‌شده درک کرد. در این کار، تبلیغ‌کنندگان، مخاطبان ایده‌آل خود را با جزئیات تعریف می‌کنند، بعلاوه، به تبلیغات خود در کنار تعیین بودجه نیز دسترسی دارند.

تبلیغات برنامه‌ریزی شده آن داده‌های کاربر را می‌گیرد و از مناقصه در زمان واقعی برای نمایش تبلیغات شما به کاربرانی استفاده می‌کند که به خوبی با نمایه مخاطبان شما مطابقت دارند.

ممکن است از این زاویه بسیار جذاب به نظر برسد، اما در عین حال، این یک سوال مهم در مورد اینکه تا چه حد از حریم خصوصی کاربر محافظت می شود، ایجاد می کند. به نظر می رسد که هر حرکت کاربر توسط یک ردیاب فعالیت تجزیه و تحلیل می شود و در عین حال اینترنت را برای آنها تقریبا غیرقابل هدایت می کند.

فیلد تبلیغات مملو از تقلب است و شفافیت کافی نیست. ایده روشنی از اینکه این تبلیغات شخصی یا هدفمند چقدر برای کاربران خوب کار می کنند ارائه نمی دهد.

جدای از آن، این امر منجر به افزایش گردش اخبار جعلی و همچنین Clickbait شده است. این به طور جدی کارایی تبلیغات هدفمند و تأثیر آن بر کاربر را زیر سوال می برد.

این مفهوم درخشان به نظر می رسد، اما اجرای قطعا تا حد زیادی فرسوده شده است. به عنوان یک بازاریاب که بهترین علاقه مشتری خود را به نیازها دارد، باید بررسی و تحلیل جدی در این بخش از بازاریابی صورت گیرد و مطمئناً سود بیشتری خواهد داشت 

آخرین نظرات در مورد تبلیغات ویدیویی!

تبلیغات ویدیویی یک رسانه عالی برای بازاریابی است. با پیشرفت روزافزون پلتفرم‌های دیجیتالی، ویدیوها به احتمال زیاد علایق مشتری را جلب می‌کنند.

تبلیغات ویدیویی بدون شک روند بزرگ بعدی در دنیای بازاریابی است و گزینه بسیار خوبی برای همه مشاغل است. گزینه های مختلفی برای این کار وجود دارد.

گاهی اوقات ممکن است خطوط را در مورد آنچه برای بازاریاب و کاربر مناسب تر است محو کند. بنابراین تجزیه و تحلیل دقیق اهداف و اهداف کسب و کار و همچنین نیازهای مشتری ضروری است. به درستی به استفاده بهینه از این روند رو به رشد کمک خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *