وبلاگ

8 ways to attract attention on Instagram

8 راه برای جلب توجه در اینستاگرام

اینستاگرام به طور تصاعدی از یک سرویس اشتراک گذاری تصویر اولیه به یک ابزار بازاریابی محتوا و مخاطب سازی جدی تبدیل شده است. برندهایی ساخته است و سهم خود را از تأثیرگذاران در طول مسیر ایجاد کرده است و به مردم اجازه می دهد تا به ستاره های اجتماعی خودساخته تبدیل شوند.

افراد مشهور، کارآفرینان، مدل‌ها و سایر حرفه‌ای‌ها حتی به لطف پلتفرم و پست‌های حمایت‌شده دستمزد دریافت کرده‌اند. نرخ های تعامل برای برندها در اینستاگرام دیگر کانال های رسانه های اجتماعی را از آب خارج می کند. برندها تقریباً 60 برابر بیشتر از فیس بوک به ازای هر فالوور تعامل دریافت می کنند و این رقم در مقایسه با توییتر دو برابر می شود. در نتیجه، بیش از 25 میلیون پروفایل تجاری فعال و دو میلیون تبلیغ کننده در این پلتفرم وجود دارد.

اگر به دنبال تبلیغ خود در اینستاگرام و رسیدن به فالوورهای زیاد و وفادار هستید، این نکات باید مفید باشند.

1. Appealing Aesthetics را انتخاب کنیدوقتی صحبت از اینستاگرام می شود، زیبایی شناسی بسیار مهم است. این یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو در هسته آن است، بنابراین تصویر همه چیز است. ابتدا باید یک زیبایی شناسی کلی برند را در حساب کاربری خود اتخاذ کنید و به آن پایبند باشید. اگر یک برند مد دارید، تصاویری تمیز و شیک می خواهید. اگر می‌خواهید یک برند سبک زندگی را تبلیغ کنید، باید از عکس‌های روشن‌تر و چشم‌نواز استفاده کنید. اگر فردی را در اینستاگرام دنبال می‌کنید، این کار را انجام می‌دهید زیرا او عکاسی عالی و تصاویر جالبی دارد. عکس‌های خود را با بالاترین کیفیت در نمایه عمومی خود آپلود کنید و به محض گشت و گذار در صفحه شما، افراد را متوجه آن کنید. اطمینان حاصل کنید که زیبایی شناسی که انتخاب می کنید به طور مستقیم و واقعی با برند شما مرتبط است. از تغییر مکرر فیلترها خودداری کنید تا بتوانید سبک و موضوعی ثابتی ایجاد کنید که افراد بتوانند از آن پیروی کنند. 

2. جایگاه خود را پیدا کنیدبرای افزایش موثر فالوورهای خود، باید دموگرافیک هدف خود را بشناسید. بسنجید که فالوورهای ایده آل شما چه کسانی هستند و چگونه می خواهید با رسانه های اجتماعی و برند شما تعامل داشته باشند. چندوجهی بودن خوب است، اما اگر وبلاگ سفر دارید، باید محتوای خود را طوری تنظیم کنید که همسفران را جذب کند. اگر تمرکز شما بر تناسب اندام است، پس با ویدیوهای تناسب اندام و نکات رژیم غذایی خود به دنبال علاقه مندان به ورزش و ورزش خواهید بود. زمانی که افراد محتوایی را ببینند که به آن‌ها مربوط نمی‌شود یا تمرکز شما را ثابت نکنند، شما را آنفالو می‌کنند. این موارد را قبل از شروع آپلود محتوا در نظر داشته باشید. علاوه بر این، صفحه حرفه ای خود را حرفه ای نگه دارید و عکس های شخصی یا تصادفی خود را برای حساب خصوصی و غیر تجاری خود بگذارید.

3. از Engaging Captions استفاده کنیدهنگام گشت و گذار در اینستاگرام، نگاه کردن به تصاویر بدون دانستن اینکه به چه چیزی نگاه می کنید، می تواند خسته کننده باشد، به خصوص زمانی که چیز جالبی می بینید و می خواهید بیشتر بدانید. پس چرا دنبال کنندگان خود را در تاریکی رها می کنید؟ فالوورهای خود را با زیرنویس‌های شوخ‌آمیز و واضح که هنوز به وضوح آنچه را که می‌بینند توضیح می‌دهد، درگیر نگه دارید. کپشن ها راهی عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما هستند، زیرا مردم دوست دارند با کسانی که دنبال می کنند احساس ارتباط کنند. از طریق زیرنویس با آنها صحبت کنید. زیرنویس‌های خود را آموزنده و توصیفی نگه دارید، اما خیلی پرکلام نباشید. مردم دوست دارند متن‌های ساده، کوتاه و جذاب را در شبکه‌های اجتماعی بخوانند و زیرنویس‌ها باید این روحیه را تجسم کنند.

 4. با هشتگ های خود هوشمند باشیدبرای تسریع لایک، بازدید و اشتراک گذاری پست های خود، هشتگ ها راه هوشمندانه ای هستند. اینستاگرام تعداد هشتگ هایی را که می توانید در یک پست استفاده کنید به 30 عدد محدود می کند، اما می توانید تا حد امکان از تعداد هشتگ های مرتبط با پست استفاده کنید. لازم نیست کاملاً از موارد بسیار محبوب مانند #instadaily و #instagood اجتناب کنید، اما بدانید که رتبه بندی برای این برچسب ها بسیار رقابتی است زیرا صدها میلیون نفر از آنها استفاده می کنند. هر چه یک هشتگ عمومی تر و محبوب تر باشد، جلب توجه افرادی که می خواهید با پست های شما ارتباط برقرار کنند دشوارتر است. هشتگ های مرتبط با علایق و صنعت خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید هشتگ‌های خود را بسازید یا به یک موضوع پرطرفدار بپردازید. می‌توانید یک هشتگ در زیر یا در کپشن خود تایپ کنید و اینستاگرام هشتگ‌های دیگری را برای استفاده به شما پیشنهاد می‌کند. هشتگ های خود را برای هر پست مطابق با موضوع هر پست سفارشی کنید، و این به بیشتر پست های شما کمک می کند تا توسط کاربران مناسب اینستاگرام دیده شوند.

5. در زمان مناسب پست کنیدبهترین راه برای جذب فالوور در اینستاگرام فقط از طریق ارسال پست نیست، بلکه ارسال در زمان‌های بهینه زمانی است که تأثیرات و تعاملات بیشتری دریافت می‌کنید. اگرچه اینستاگرام از یک جدول زمانی الگوریتمی استفاده می‌کند، زمان‌های بهینه ارسال پست همچنان به الگوریتم مربوط است. می توانید بینش اینستاگرام خود را بررسی کنید تا بدانید اکثر فالوورهای شما چه زمانی آنلاین هستند. روی تب نمایه و سپس نماد نمودار میله ای کلیک کنید تا این بینش ها را بررسی کنید. اگر می‌دانید که فالوورهای شما صبح‌ها بیشتر آنلاین هستند، چیزی پست کنید تا روز آنها را روشن کند. اگر در شب در حال پیمایش هستند، می توانید شبکه خود را برای ساعات بعد از کار ذخیره کنید. همچنین باید تا جایی که می توانید پست های خود را خالی کنید. ارسال چندین مطلب به طور همزمان دیگر توجه شما را جلب نمی کند و نمی خواهید افراد را با چندین پست غرق کنید، حتی اگر دنبال کنندگان شما زیاد باشد. اگر چندین عکس برای اشتراک گذاری دارید، آنها را در یک پست با ویژگی نمایش اسلاید ترکیب کنید. اگر مشتاق ارسال پست هستید و اندروید دارید، می توانید پست هایی را که آماده انتشار از طریق پیش نویس در اینستاگرام هستند ذخیره کنید. به این ترتیب، هر زمان که آماده بودید، می‌توانید با عنوان، هشتگ‌ها و ویرایش‌هایی که در ذهن داشتید، پست ارسال کنید.

6. تعاملی باشیداگر می‌دانند که علاقه‌مندید در نظرات، از طریق پیام‌های مستقیم یا حتی در جریان زنده با آنها صحبت کنید، دنبال‌کنندگان می‌خواهند بیشتر از نمایه شما بازدید کنند. به نظراتی که روی پست‌های خود می‌گیرید پاسخ دهید و افراد و مکان‌ها را در پست‌های خود برچسب‌گذاری کنید، تا زمانی که آن برچسب‌ها به تصویر یا ویدیویی که پست می‌کنید مربوط باشد. همچنین باید با برخی از دنبال‌کنندگان خود که محتوای مشابهی را به اشتراک می‌گذارند، از طریق کامنت گذاشتن روی پست‌هایشان، تعامل داشته باشید، زیرا این امر می‌تواند جرقه‌ای برای گفتگو و تبادل نظر باشد. همچنین می‌توانید هشتگ‌های اینستاگرام مرتبط با جایگاه شما را دنبال کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید پست های مرتبط را فیلتر، لایک و کامنت کنید و حتی تعدادی فالوور جدید به دست آورید.

 7. از استوری اینستاگرام استفاده کنیدیکی دیگر از راه های تعاملی، استفاده از استوری اینستاگرام است. دقیقاً مانند اسنپ چت، می‌توانید وضعیت‌های ویدیویی و عکسی را پست کنید که فالوورهای شما بتوانند آن‌ها را ببینند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در صورت پسندیدن، پیام ارسال کنند. این محتوای خودانگیخته و صیقل‌نشده است که به مردم اجازه می‌دهد بدانند چه چیزی را تبلیغ می‌کنید و شخصیت پشت آن چیست. همچنین می‌توانید لینک‌هایی را به وب‌سایت خود ارسال کنید، که در استوری نسبت به پست‌های فردی یا بیوگرافی شما، کمتر به هم ریخته به نظر می‌رسد. بهترین راه برای استفاده از این ویژگی، پخش زنده است. لایو اینستاگرام به دنبال کنندگان این امکان را می دهد که در زمان واقعی نظر بدهند و به گفتگو بپیوندند. از جلسات زنده خود فقط برای فروش خدمات خود یا هر چیزی که تبلیغ می کنید استفاده نکنید. برای 24 ساعتی که ویدیو در دسترس است، آن را سرگرم کننده و چیزی کنید که مردم بخواهند از ابتدا تا انتها تماشا کنند. مردم می توانند سوالات خود را برای شما ارسال کنند، بنابراین این یک راه عالی برای معرفی محصول یا انجام مصاحبه است. همچنین گزینه هایی وجود دارد که در آن شخصی درخواستی برای حضور در ویدیوی زنده شما ارسال می کند و یک مکالمه زنده در صفحه تقسیم شده ایجاد می کند.

8. به رقابت خود نگاه کنیددرست مانند بسیاری از بخش‌های دیگر، حوزه رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده رقابتی است. مطالعه کاربران اینستاگرام که در مواردی که شما روی آن تمرکز می کنید تخصص دارند، استراتژی خوبی است. به معیارهای تعامل آنها نگاه کنید، ببینید از کدام هشتگ استفاده می کنند، چه زمانی پست می کنند و چه چیزی را پست می کنند. نوع محتوایی را که برای جذب فالوور و ایجاد بهترین تعامل استفاده می‌کنند، بررسی کنید. حتی مفید است که ببینیم کدام پست‌ها در مورد تأثیرگذاری بی‌نقص هستند. این بینش ها به شما کمک می کند محتوای خود را بهینه کنید تا به شما کمک کند از نزدیک ترین رقبای خود جلوتر بمانید. همچنین می‌توانید با مدیریت پست‌ها و ویدیوهای خود به منسجم‌ترین شکل ممکن از آن بهره ببرید. افکار نهاییاینستاگرام در سراسر جهان به یک مرکز قدرتمند رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و اگر بهترین استراتژی های اجتماعی را دنبال کنید، می توانید از اینستاگرام به عنوان یک مرکز تبلیغاتی واقعی استفاده کنید. برای تبدیل شدن به یک بازاریاب رسانه اجتماعی موفق، باید در اینستاگرام کاملاً جامع باشید: یک دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی را بگذرانید، از برندهای پیشرو در صنعت خود یاد بگیرید، و استراتژی های مناسب برای تبلیغ خود و دستیابی به فالوورهای زیاد و وفادار را بدانید.

13 دیدگاه در “8 ways to attract attention on Instagram

  1. D Change گفت:

    It’s nearly impossible to find educated people in this particular subject, but you sound
    like you know what you’re talking about! Thanks

  2. D Change گفت:

    Hi my friend! I want to say that this article is amazing, nice written and include approximately all vital infos.
    I’d like to peer extra posts like this .

  3. d-change.net گفت:

    Pretty great post. I just stumbled upon your weblog and wished to say
    that I have truly loved browsing your blog posts.

    In any case I will be subscribing on your feed and I am hoping
    you write again very soon!

  4. d-change.net گفت:

    Hello! This is my first comment here so I just wanted to
    give a quick shout out and say I truly enjoy reading through your articles.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go
    over the same topics? Thank you!

  5. d-change.net گفت:

    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I’ll appreciate if you continue this in future.
    Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  6. d-change.net گفت:

    I’m not sure where you’re getting your information, but
    good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more.
    Thanks for wonderful information I was looking for this
    information for my mission.

  7. D-Change.Net گفت:

    Everything is very open with a precise explanation of the issues.
    It was really informative. Your website is very useful. Thank
    you for sharing!

  8. D Change گفت:

    It’s a pity you don’t have a donate button! I’d certainly donate to this
    brilliant blog! I guess for now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed to
    my Google account. I look forward to brand new updates and
    will talk about this website with my Facebook group. Talk soon!

  9. D Change گفت:

    Thanks to my father who shared with me about this webpage, this webpage is really awesome.

  10. D Change گفت:

    This paragraph gives clear idea in support of the new visitors of blogging, that
    really how to do running a blog.

  11. D Change گفت:

    Hey great blog! Does running a blog such as this require a massive amount
    work? I have very little knowledge of coding but I was hoping to start my own blog in the near future.
    Anyhow, should you have any suggestions or tips
    for new blog owners please share. I know this is off subject nevertheless I just needed to ask.
    Kudos!

  12. D Change گفت:

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d
    without a doubt donate to this fantastic blog! I guess for now i’ll
    settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will share this blog with my Facebook group.
    Talk soon!

  13. d-change.net گفت:

    Great blog here! Also your web site loads up very fast!
    What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my web site loaded up as fast as yours lol

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *