وبلاگ

Advantages of motion content production

مزایای موشن گرافیک در محتوای بازاریابی ویدیویی و رسانه های اجتماعی

7 مزیت ویدیوهای موشن گرافیک برای مشاغل

متوجه شدید که هنگام تماشای ویدیوهای موشن گرافیک چقدر از نظر احساسی و ذهنی درگیر هستید؟!

موشن گرافیک ترکیبی از فرمت‌های محتوای مختلف (متن – اعداد – صداگذاری – صداها – انیمیشن) است که توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند و پیام ارسال‌شده را برای افزودن ارزش به بینندگان و تشویق آن‌ها به انجام تبدیل‌های مورد نظر ساده می‌کند.

۸۰ درصد محتوایی که امروزه مصرف می‌شود ویدیو است و بهره‌گیری از بازاریابی ویدیویی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با محتوای جذاب جذابی که باعث تبدیل بیشتر و بیشتر می‌شود، از رقبا متمایز شوند. “.

تکنیک‌ها و فناوری‌های مختلفی را می‌توان هنگام تولید ویدیوهای گرافیکی متحرک از جمله انیمیشن‌های ۲ بعدی و سه بعدی، ویدیوهای ۳۶۰ درجه، تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت مجازی و تکنیک‌های سنتی طراحی دستی برای ایجاد محتوای جذابی که نتایج دلخواه را به همراه دارد، استفاده کرد.

 

ما در مورد مزایا و مزایای اصلی استفاده از ویدئوهای موشن گرافیک حرفه ای و همچنین انواع اصلی ویدئوهای موشن گرافیک صحبت خواهیم کرد تا شما را به تصمیم مناسب در مورد کمپین بازاریابی بعدی خود راهنمایی کنیم.

مزایای ویدئوهای موشن گرافیک” تنها استفاده از حرکت و مزایای شما محدود است تخیل و مهارت ها و تجربیاتی که برای تولید محتوای موشن گرافیک حرفه ای مناسب برای اهداف کمپین، پلتفرم های انتخابی و مخاطبان هدف دارید.

مزایای اصلی استفاده از موشن گرافیک عبارتند از: برندینگ همه چیز در مورد ایجاد یک تصویر مثبت در ذهن مخاطبان هدف از برند شما و محصولات و خدمات مرتبط با استفاده از راه‌حل‌های موثر برندسازی است.

ویدئوهای موشن گرافیک کارایی خود را به عنوان یک راه حل برندسازی ثابت کرده اند زیرا توجه مخاطبان را در دنیایی با دامنه توجه محدود به طور موثر جلب می کنند و آنها را از نظر احساسی و ذهنی با پیام برند شما درگیر می کنند.

چه در حال افزایش آگاهی در مورد نام تجاری خود، راه اندازی محصولات یا خدمات جدید، هدف قرار دادن بخش های مشتریان جدید یا بهبود شهرت نام تجاری خود باشید، محتوای موشن گرافیک کارت برنده با محتوای بصری و صوتی جذاب خواهد بود که پیام برند شما را به طور موثر نشان می دهد.

سطح تعامل بالاتر با محتوایی که به راحتی به اشتراک گذاشته می شود و بازخورد در زمان واقعی درباره برند و محصولات یا خدمات موجود و عملکرد و عملکرد مخاطبان هدف تضمین می شود که به کسب و کارها امکان می دهد موقعیت خود را در رقابت ارزیابی و بهبود بخشند.

محتوای موشن گرافیک را می توان برای تناسب با هویت بصری برند (طرح رنگ – فونت – تایپوگرافی)، صدا و لحن برند و ترجیحات و علایق مخاطب هدف با ظاهری رسمی و دقیق و افزایش کنترل بر سبک محتوا بهتر از اکشن زنده سفارشی کرد. ویدیوها.

 یکی از مزایای اصلی استفاده از ویدیوهای موشن گرافی این است که می‌توانید ایده‌ها و موضوعات پیچیده را برای بینندگان ساده کنید و ارزش مورد انتظار را با تصاویر جذاب (تصاویر – نمودارها – کاراکترها) که می‌توان در عرض یک دقیقه یا سریع‌تر مصرف کرد، اضافه کرد. دو به جای نوشتن یک پست وبلاگ طولانی که زمان ارزشمندتری را مصرف می کند.

آمار، تجسم داده ها، شیمی، فیزیک، اینترنت اشیاء “IOT” و همه موضوعات پیچیده و گاه خسته کننده را می توان به راحتی در مدت زمان کوتاهی مناسب با توجه و زمان محدود آنها به بینندگان ساده و آموزش داد زیرا مغز انسان تاریخ بصری 60000 را پردازش می کند. برابر سریعتر از داده ها در قالب متن.

می‌توانید مزیت رقابتی محصولات و راه‌حل‌های کسب‌وکارتان را توضیح دهید و چگونه آنها می‌توانند با نیازها و مشکلات «مشتریان بالقوه» مخاطب هدف مقابله کنند، همانطور که ما با مشتری خود «راه‌حل‌های سلامت از راه دور» انجام دادیم تا راه‌حل‌های پزشکی نوآورانه آن‌ها را نشان دهیم.

محتوای بازاریابی ویدیویی نسبت به سایر انواع محتوای منتشر شده به صورت آنلاین در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از نظرات و اشتراک‌گذاری‌های کاربران فعال رسانه‌های اجتماعی در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف، بدون توجه به جمعیت‌شناختی و علایق کاربران فعال، مشارکت ۱۲ برابری دریافت می‌کند.

پیام کسب‌وکار شما می‌تواند از طریق ویدیوهای موشن گرافیک جذابی که بدون هیچ زحمتی و بدون نیاز به اتلاف وقت و تلاش توسط مخاطبان در عرض چند ثانیه مصرف می‌شوند، با پیامی ساده با ارائه‌ای فوق‌العاده با ترکیبی از عناصر محتوا، پخش شود. محتوای موشن گرافیک برای 80 درصد از بینندگان تا 30 روز به یاد ماندنی است و 95 درصد از اطلاعات ارائه شده به صورت بصری را در مقایسه با 10 درصد هنگام استفاده از یک قالب متنی حفظ می کند، بنابراین تصور کنید ارزش افزوده ای به کمپین های بازاریابی کسب و کار خود از یک کمپین جذاب و بدون زحمت و بدون زحمت به شما اضافه می کند. راه حل به یاد ماندنی بازاریابی محتوایی. مخاطبان مورد نظر بر اساس قالب محتوای مورد علاقه خود و نحوه دریافت اطلاعات از طریق خواندن یک محتوای متنی دقیق، گوش دادن به محتوای صوتی، مشاهده یک اینفوگرافیک یا یک ویدیو، تفاوت می‌کنند.

همانطور که اشاره کردیم، ویدئوهای موشن گرافیک ترکیبی از قالب‌های محتوای مختلف (تصاویر – انیمیشن – متن و اعداد – صداگذاری) “تجربه چند حسی” هستند که شما را قادر می‌سازد تا مخاطبان مختلف را مورد خطاب قرار دهید و تعامل و ارزش افزوده را با قالب محتوای مورد علاقه‌شان افزایش دهید. گنجانده شده است.طرح‌های گرافیکی و تصاویر راه‌حل‌های بازاریابی موثری هستند که تعامل را افزایش می‌دهند و تبدیل‌های مورد نظر را از مخاطبان هدف در پلتفرم‌های انتخابی برای انتشار محتوا به ارمغان می‌آورند. ویدئوهای موشن گرافیک شامل طرح‌ها، تصاویر و محتوای صوتی است که نرخ تبدیل (ترافیک وب‌سایت – خریدهای تکمیل‌شده) را تا ۲۰ درصد نسبت به سایر قالب‌های بازاریابی محتوا با بازگشت سرمایه بالاتر با استفاده از راه‌حل بازاریابی بسیار متقاعدکننده، افزایش می‌دهد.

علیرغم این واقعیت که انسان ها حداقل 6 ساعت در هفته را صرف تماشای ویدیو می کنند، زمان در دسترس برای کسب و کار شما برای جذب و درگیر کردن آنها با محتوای شما محدود است و هر روز با میلیون ها قطعه محتوای ویدیویی که روزانه تولید می شود، کاهش می یابد.

محتوای موشن گرافیک در استفاده از زمان محدود موجود برای بینندگان برای تماشا و تعامل با محتوای شما در دستگاه‌های مختلف و پلت‌فرم‌های مختلف سنتی و آنلاین کارآمد است.

مناسب برای پلتفرم‌ها و اهداف مختلف

صرف نظر از پلتفرمی که برای انتشار محتوا انتخاب شده است، ویدئوهای موشن گرافیک برای اهداف و پلتفرم های مختلف بازاریابی، تبلیغات، و برندسازی با فرمت های مختلف برای تولید قابل تنظیم و موثر هستند، از جمله:

محصولات و خدمات ویدیوهای تبلیغاتی=

ارائه کسب و کار و فروش =

رویدادهای بازاریابی و برندینگ =

تبلیغات سنتی و آنلاین=

محتوای رسانه های اجتماعی (همه پلتفرم ها)=

کمپین های بازاریابی ایمیلی=

فیلم آموزشی و توضیحی (آموزش چگونه)=

نظرات و توصیفات محصول =

ویدیوهای اطلاعات برند و شرکت

مجموعه بی پایانی از فرصت ها برای استفاده با محتوای سفارشی شده موشن گرافیک حرفه ای وجود دارد و انتخاب با شماست که چه زمانی شروع به ایجاد و ادغام محتوای موشن گرافیک در کمپین های بازاریابی کسب و کار خود کنید، اما عجله کنید تا فرصت های تجاری سودآور را از دست ندهید

 عملکرد سئو را بهبود می بخشد ”

فیلم‌های گرافیکی متحرک جذاب تعبیه‌شده در پلتفرم‌های تجاری و تجارت الکترونیک، زمان ماندن (دوره‌ای که کاربر در وب‌سایت شما صرف می‌کند) را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، میانگین صفحات بازدید شده در هر جلسه را تا ۲۶۰ درصد افزایش می‌دهد و نرخ پرش را کاهش می‌دهد.

همه مزایای ذکر شده، شاخص های مثبتی برای موتورهای جستجو در مورد کیفیت محتوای وب سایت شما و تجربه کاربری هستند که عملکرد کلی فعالیت های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را بهبود می بخشد.

نتیجه مثبت فعالیت‌های سئو وب سایت کسب و کار شما را قادر می‌سازد تا به رتبه بالاتری در نتایج جستجوی مرتبط دست یابد و ترافیک سودآورتری را از مشتریان بالقوه‌ای که به صورت آنلاین در مورد محصولات مرتبط یا راه‌حل‌هایی برای آنچه کسب‌وکار شما ارائه می‌کند جستجو می‌کنند، ایجاد کند.

چقدر نمی توانم اضافه کنم] با استفاده از ویدیوهای موشن گرافیک به کسب و کار خود بپردازید، اما قبل از انتخاب نوع مناسب محتوای موشن گرافیک، باید اهداف کسب و کار خود را از محتوای تولید شده و جمعیت هدف، علایق و پلتفرم های هدف گذاری مناسب مخاطب مشخص کنید، سپس باید یک آژانس بازاریابی حرفه ای را با دقت انتخاب کنید. متخصص در ارائه راهکارهای موشن گرافیک و تولید رسانه برای تولید محتوای مناسب برای کمپین های شما.

در صورت نیاز کسب اطلاعات بیشتر در زمینه موشن گرافی دریافت مشاوره رایگان از استودیو سمائی فرم درخواست مشاوره زیر را پر کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناس ها با شما ارتباط بگیرند.

 

فرم مشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *