وبلاگ

Advantages and disadvantages of personal branding

13 مزایا و معایب برندسازی فردی

برندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.

 

ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری داده می‌شود که به برندهای موجود که قبلاً توسط یک سازمان ارائه شده است، مرتبط نیست. یک شرکت چندین برند را با نام‌ها، هویت‌ها و تصاویر منحصربه‌فرد کنترل می‌کند و امکان ایجاد استراتژی‌های قیمت‌گذاری یا بازاریابی خاص جمعیت‌شناختی را فراهم می‌کند.

 

همچنین ممکن است اشاره ای به برندسازی باشد که توسط افراد برای ارتقای خود به نوعی ایجاد شده است. تایگر وودز، راجر فدرر و بسیاری دیگر از ورزشکاران حرفه ای از برندسازی فردی برای تبلیغ کار خود، ایجاد جریان های درآمدی جدید یا ارائه نقطه تمرکز خاصی برای تبلیغ کنندگان و خرده فروشان استفاده می کنند. فریلنسرها همچنین از برندسازی فردی برای معرفی خود به مشتریان بالقوه استفاده می کنند.

 

برای این مقایسه، مزایا و معایب برندسازی محصول به صورت فردی ارزیابی خواهد شد. در اینجا نکات کلیدی برای بررسی وجود دارد.

 

فهرستی از مزایای برندسازی فردی

  1. تأثیرات هویت شرکتی را کاهش می دهد.

هنگامی که برندسازی فردی برای چندین محصول دنبال می‌شود، به یک شرکت اجازه می‌دهد تا برندهای خود را به روش‌های مختلف قرار دهد. دیگر محدود به یک جمعیت شناسی واحد نیست که بر اساس هویت شرکتی باشد. هر محصولی قادر است هویت، پیام برند و شخصیت خود را توسعه دهد. برای مصرف کننده، این بدان معناست که برند محصول زندگی خود را توسعه می دهد. این امر تأثیر بیش از حدی را که یک هویت شرکتی ارائه می دهد، زمانی که به جای آن نقطه تأکید باشد، کاهش می دهد.

  1. به هر برند اجازه می دهد تا استراتژی بازاریابی خود را توسعه دهد.

از آنجایی که هر محصول پیام برند خود را ارائه می‌کند، می‌تواند استراتژی خاص خود را برای بازاریابی خود برای جمعیت‌شناسی خاص توسعه دهد. هیچ ارتباطی با یک برند مرکزی یا سایر محصولات وجود ندارد، به این معنی که یک شرکت می تواند مخاطب خاصی را بدون تأثیرگذاری بر تأثیر سایر محصولات خود به نحوی هدف قرار دهد. از تصاویر و پیام های مختلف می توان برای دستیابی به مشتریان خاصی استفاده کرد که ممکن است جذب سایر محصولات یا مارک های ارائه شده توسط یک شرکت نشوند.

 

  1. فرصتی برای توسعه درجه های مختلف محصول ایجاد می کند.

یکی از بزرگترین مزیت های برندسازی فردی، توانایی ایجاد محصولات با سطوح کیفی مختلف در ساختار یک شرکت است. هر برند قادر است مخاطب خاصی را هدف قرار دهد که جذب ارزش پیشنهادی ارائه شده در هر سطح کیفی شود. محصولات با کیفیت پایین تر وجهه محصولات با کیفیت بالاتر را تضعیف نمی کنند، حتی اگر یک شرکت هر دو را بفروشد، زیرا هر کدام به شهرت برند خود برای ایجاد فروش متکی هستند.

  1. به یک شرکت اجازه می دهد تا به روش های مختلف به مشتریان خدمات ارائه دهد.

هنگامی که از برندسازی فردی استفاده می شود، هر برندی که ارائه می شود می تواند به روش های مختلف به مصرف کنندگان خدمات ارائه دهد. یک مثال در اینجا PepsiCo است که تعدادی از برندهای غذایی و نوشیدنی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. 22 میلیارد دلار برند زیر چتر پپسی کو وجود دارد. مصرف‌کنندگانی که بر تصمیم‌های غذایی سالم تمرکز دارند، توسط برندهای Naked، Sabra یا Quaker Oats خدمات ارائه می‌دهند. مصرف کنندگان بر روی میان وعده نگاه من به مارک های رافلز، لیز یا چیتوس تمرکز کردند. اگرچه همه اینها PepsiCo هستند، اما مشتریان با وجود داشتن نیازهای بسیار متفاوت با یکدیگر، هنوز نیازهای خاصی را برآورده می کنند.

 

  1. آبروی یک شرکت را با محصولاتش گره می زند.

هنگامی که برندسازی فردی انجام می شود، شکست یک برند واحد به اعتبار محلی، ملی یا جهانی شرکت لطمه نمی زند. با استفاده از PepsiCo به عنوان یک بار دیگر، نام تجاری لیمو لیمو Slice در رقابت با 7-Up و Sprite در دهه 1980 یک موفقیت اولیه بود. پس از چند سال خوب، سهم بازار آن تنها در عرض 12 ماه یک درصد کامل کاهش یافت. در سال 2003، برندسازی شکست خورد و پپسی کو آن را با یک نام تجاری جدید جایگزین کرد: Sierra Mist. اگرچه Slice در نهایت شکست خورد، PepsiCo می‌تواند این محصول را تغییر نام دهد تا فروش آن را با موفقیت ادامه دهد.

  1. می تواند سطوح متعددی از وفاداری مصرف کننده ایجاد کند.

مصرف کننده مدرن با برندهایی که بیشتر از همه از آنها لذت می برد روابط برقرار می کند. این روابط سودمند تلقی می شوند که در طول زمان باعث وفاداری به محصولات ارائه شده می شود. هنگامی که یک مصرف کننده تحت چتر یک شرکت جذب چندین برند می شود، ایجاد سطوح مختلف وفاداری با یک مصرف کننده ممکن می شود. این پتانسیل فروش تکراری طولانی مدت را ایجاد می کند که در نهایت منجر به یک سازمان سالم و در حال رشد می شود.

 

فهرست معایب برندسازی فردی

  1. ممکن است باعث بی ثباتی شرکت خانگی شود.

هنگامی که برندسازی فردی انجام می شود، یک محصول وجود خواهد داشت که از بقیه موفق تر است. همچنین یک برند وجود خواهد داشت که به اندازه سایر برندها موفق نیست. این می تواند بی ثباتی در شرکت ایجاد کند. کسانی که با برندهای موفق درگیر هستند ممکن است به عنوان دارای قدرت بیشتری در سازمان دیده شوند، حتی اگر همه برندها سودآور باشند. با گذشت زمان، این می تواند منجر به درگیری کارکنان، تضاد بازار و سردرگمی مصرف کننده شود.

  1. همه مصرف‌کنندگان را گول نمی‌زند.

برخی از مصرف کنندگان نسبت به فرآیند برندسازی فردی بدبین هستند. آنها مزایایی را که شرکت ها از آن دریافت می کنند، تشخیص می دهند که باعث می شود کیفیت محصولات ارائه شده را زیر سوال ببرند. آنها همچنان یک شکست نام تجاری را با مارک های دیگر مرتبط می دانند زیرا سازماندهی اصلی همه مارک ها را تشخیص می دهند. این بدان معناست که حتی اگر تلاش برای تغییر نام تجاری در نهایت موفقیت آمیز باشد، مقداری ضرر مصرف کننده در برندهای دیگر تجربه می شود.

 

  1. در بازارهای معینی شکاف ایجاد می کند.

PepsiCo این موضوع را با برندهای چیپس سیب زمینی خود منفی می بیند. برخی از مشتریان خرید Ruffles را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند Lays را خریداری کنند. اگرچه این برندها بخش‌های فرعی منحصربه‌فردی از بازار چیپس سیب‌زمینی را هدف قرار می‌دهند (چیپس‌های برش خورده در مقابل چیپس‌های برش استاندارد)، هر دو در قفسه‌های فروشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده، کانادا و سایر نقاط جهان فروخته می‌شوند. با تقسیم کل بازار به بخش‌های فرعی، همیشه این خطر وجود دارد که بازار به طور دائمی تقسیم شود و باعث می‌شود که شرکت دو برابر بیشتر هزینه کند تا نتایج مشابهی با داشتن یک محصول مارک تجاری ارائه کند.

  1. خطری برای آدمخواری در بازار ایجاد می کند.

هنگامی که یک شرکت یک نام تجاری جدید را به بازار معرفی می کند، این احتمال وجود دارد که بر بازار مارک های موجود در آن فضا تأثیر منفی بگذارد. اگرچه هدف ممکن است هدف قرار دادن جمعیت‌های خاصی باشد که جذب یک محصول قدیمی‌تر نمی‌شوند، محصول جدید همچنان فروش را از پایگاه مصرف‌کننده موجود می‌دزدد. این بدان معناست که عملکرد یک نام تجاری جدید ممکن است اغراق‌آمیز باشد، در حالی که تأثیر آن بر یک نام تجاری قدیمی ممکن است کم‌رنگ باشد، زیرا مصرف‌کنندگان به سادگی از برند قدیمی به برند جدید تغییر می‌کنند.

 

  1. نیاز به هزینه های متعدد ایجاد برند دارد.

اگر چه زمانی که این نوع برندسازی توسط یک سازمان استفاده می شود، فردی سازی در دسترس است، اما ضرر هزینه های متعدد برندسازی نیز وجود دارد. شما باید در هر برندی که برای محصولاتی که به بازار ارائه می شود، پول نقد سرمایه گذاری کنید. این بدان معناست که شما هزینه های تبلیغاتی و پیشبرد فروش منحصر به فردی دارید که به جای داشتن یک هزینه اساسی مرتبط با سازمان خانگی، با هر محصول مرتبط است. شما به طور موثر چندین کسب و کار کوچک را با برندسازی فردی به جای یک کسب و کار بزرگ مدیریت می کنید.

 

  1. خطرات بیشتری برای عرضه محصول جدید ایجاد می کند.

اگر شرکت خانگی شما دارای برند و شهرت معتبری است، می توانید محصولات جدیدی را تحت همان پرچمدار با سطح معقولی از موفقیت عرضه کنید. اگر ارزش خوب باشد و محصول مشکلات را برای مصرف کنندگان حل کند، توجه لازم برای حفظ حجم فروش خود را به خود جلب می کند. هنگام استفاده از برندسازی فردی، هر نام تجاری جدیدی که معرفی می شود باید به رسمیت شناخته شود. هیچ گونه وفاداری مصرف کننده ای به آن مرتبط نیست. بازار محصول جدید را تایید نخواهد کرد مگر اینکه پیام بازاریابی بتواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

  1. نیاز به سرمایه انسانی بیشتری دارد.

اگر سازمانی با چندین برند زیر یک چتر دستکاری کند، به منابع انسانی بیشتری نیاز دارد. به منابع فنی بیشتری نیاز دارد. تقاضا برای منابع مالی داخلی و خارجی بالاتر خواهد بود. اگرچه این ممکن است مشاغل بیشتری را فراهم کند و از رشد دستمزد در یک اقتصاد حمایت کند، اما به سطح خاصی از استعداد و مهارت نیز نیاز دارد که ممکن است برای هر شرکتی در دسترس نباشد.

 

مزایا و معایب برندسازی فردی برای همه مشاغل صدق می کند. شرکت‌های بزرگ معمولاً بیشترین مزیت‌ها را تجربه می‌کنند زیرا چندین برند با هم کار می‌کنند تا جریان‌های درآمدی متعددی تولید کنند. کسب و کارهای کوچک ممکن است سرمایه لازم برای راه اندازی چندین برند را نداشته باشند. معرفی هر برندی به یک بازار جدید مستلزم ریسک است. داشتن برندهای بیشتر ریسک بیشتری در این زمینه ایجاد می کند. در عین حال، هر برند به تنهایی می ایستد، که به یک شرکت خانگی اجازه می دهد حتی در صورت شکست محصول، خود را حفظ کند.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مزایا و معایب برندسازی شخصی

می خواهید بدانید که آیا ساختن یک برند شخصی برای شما ارزشش را دارد یا به جای آن می خواهید به برندسازی شرکتی تکیه کنید؟

 

عالی! با من همراه باشید زیرا در فصل های بعدی مزایا و معایب برندسازی شخصی را به شما نشان خواهم داد.

 

مزایای برندسازی شخصی

  1. برند شخصی شما به تجارت شما وابسته نیست
  2. ساختن یک برند شخصی می تواند هیجان انگیز باشد
  3. شما می توانید با ساختن برند شخصی خود چیزهای زیادی یاد بگیرید
  4. دیگران به خاطر برند شخصی شما حسادت می کنند و شما را تحسین می کنند
  5. ممکن است بتوانید مشهور شوید
  6. شما می توانید چیزی منحصر به فرد با برند شخصی خود بسازید
  7. کپی کردن برندهای شخصی تقریبا غیرممکن است
  8. برند شخصی شما می تواند باعث افتخار شما شود
  9. شما ممکن است بتوانید نام خود را بین افراد زیادی منتشر کنید
  10. برندسازی شخصی ممکن است به شما احساس مهم بودن بدهد
  11. برندسازی شخصی ممکن است اهمیت فزاینده ای پیدا کند
  12. شما می توانید خود را به عنوان یک متخصص واقعی در زمینه کاری خود قرار دهید
  13. ممکن است بتوانید سطح بالایی از اعتماد را ایجاد کنید

برند شخصی شما به تجارت شما وابسته نیست

یکی از مزیت های ایجاد یک برند شخصی این است که زمانی که خود را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود تثبیت کردید، دیگر در مورد موفقیت یا شکست به کسب و کار خود وابسته نخواهید بود. به عنوان مثال، حتی در صورت شکست یکی از کسب‌وکارهای شما، همچنان می‌توانید ادامه دهید و کسب‌وکار جدیدی را راه‌اندازی کنید، زیرا برند شخصی قوی ایجاد کرده‌اید و مردم همچنان به توانایی‌های شما اعتماد خواهند کرد. ساختن یک برند شخصی می تواند هیجان انگیز باشدهمچنین باید بدانید که ساختن یک برند شخصی می تواند یک فرآیند بسیار هیجان انگیز باشد. در واقع، در ابتدا باید چیزهای مختلفی را کشف کنید و در حالی که این می تواند خسته کننده باشد، تماشای رشد برند شخصی شما نیز بسیار سرگرم کننده است. شما می توانید با ساختن برند شخصی خود چیزهای زیادی یاد بگیریددر فرآیند برندسازی شخصی، شما همچنین می توانید خیلی چیزها را یاد بگیرید، زیرا با بسیاری از مشکلات ناشناخته ای که باید حل کنید، مواجه خواهید شد و با انجام این همه کار سخت، نه تنها بسیاری از موارد فنی را یاد خواهید گرفت، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه برای پشت سر گذاشتن دوران سخت شغلی خود که به شما کمک می کند در دراز مدت بسیار قوی تر شوید. دیگران به خاطر برند شخصی شما حسادت می کنند و شما را تحسین می کنندیکی دیگر از مزیت های برندسازی شخصی این است که می توانید واقعاً عزیزان خود را تحت تأثیر قرار دهید. با ایجاد یک برند شخصی قوی، بسیاری از افراد شما را می شناسند و حلقه اجتماعی شما مخفیانه آنچه را که به دست آورده اید تحسین می کند. ممکن است بتوانید مشهور شویداگر آن را به سطح افراطی برسانید، برندسازی شخصی حتی ممکن است به شما کمک کند تا معروف شوید. در واقع، اگر بسیاری از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را راه‌اندازی کنید و آن‌ها را تا حد امکان رشد دهید، ممکن است بتوانید مخاطبان قوی ایجاد کنید و حتی ممکن است هنگام قدم زدن در خیابان‌ها از شما امضا بخواهند. شما می توانید چیزی منحصر به فرد با برند شخصی خود بسازیداگر می خواهید چیزی واقعا منحصر به فرد بسازید که مردم باید به نام شما متصل شوند، برندسازی شخصی نیز می تواند عالی باشد. به عنوان مثال، می‌توانید عکس خود را روی هر موردی که تولید می‌کنید قرار دهید و مردم همیشه با دیدن چهره شما متوجه می‌شوند که چه چیزی است. کپی کردن برندهای شخصی تقریبا غیرممکن استدر وضعیت فعلی ما در جهان، کپی‌کنندگان زیادی نیز وجود دارند که سعی می‌کنند ایده‌های شما را بگیرند و آنها را به عنوان ایده‌های خود بفروشند. با این حال، با برندسازی شخصی، می‌توانید این موضوع را تا حد زیادی کاهش دهید، زیرا شما به‌عنوان یک فرد منحصربه‌فرد خواهید بود و مردم برای کپی کردن کاری که انجام می‌دهید، کار بسیار سخت‌تری خواهند داشت که ممکن است شما را از دزدیده شدن ایده‌هایتان در طولانی‌مدت محافظت کند. برند شخصی شما می تواند باعث افتخار شما شودساختن یک برند شخصی نه تنها واقعا هیجان انگیز است، بلکه می تواند شما را واقعاً افتخار کند. در واقع، اگر بتوانید یک برند شخصی موفق بسازید، این می تواند سطح اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی افزایش دهد، زیرا خواهید دید که چقدر کارهای بزرگ می توانید با دستان خود انجام دهید و ممکن است بتوانید از آنجا حتی سخت تر فشار بیاورید. شما ممکن است بتوانید نام خود را بین افراد زیادی منتشر کنیدیکی دیگر از مزایای داشتن یک برند شخصی قوی این است که می توانید از نفوذ خود برای تأثیرگذاری مثبت بر افراد زیادی استفاده کنید. برندسازی شخصی نه تنها برای موفقیت کسب و کار عالی است، بلکه برای افزایش آگاهی مردم در مورد مشکلات خاص نیز مفید است. به عنوان مثال، می توانید از دسترسی خود برای امور خیریه و بسیاری چیزهای خوب دیگر برای کمک به بسیاری از افراد فقیر در سراسر جهان استفاده کنید. برندسازی شخصی ممکن است به شما احساس مهم بودن بدهداز آنجایی که برندسازی شخصی به شما امکان می دهد با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید و نظرات مثبت زیادی دریافت خواهید کرد، ممکن است به شما احساس اهمیت خاصی بدهد و این ممکن است واقعاً اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. برندسازی شخصی ممکن است اهمیت فزاینده ای پیدا کندهمچنین باید بدانید که برندسازی شخصی در دهه‌های گذشته اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده است و ممکن است در آینده اهمیت بیشتری پیدا کند. حتی ممکن است ابزاری حیاتی برای موفق ماندن در درازمدت باشد و ایجاد یک برند شخصی در حال حاضر ممکن است ایده خوبی باشد. شما می توانید خود را به عنوان یک متخصص واقعی در زمینه کاری خود قرار دهیدساختن یک برند شخصی نیز ممکن است به شما کمک کند مردم را متقاعد کنید که در زمینه کاری خود یک متخصص واقعی هستید. با نشان دادن مطالب به مردم در سطح شخصی، می‌توانید پیوندها را با مخاطبان خود تقویت کنید و مردم در مقایسه با یک شخص یا برند تصادفی بسیار مشتاق‌تر برای خرید از شما خواهند بود. ممکن است بتوانید سطح بالایی از اعتماد را ایجاد کنیدبرندسازی شخصی نیز می تواند ابزاری عالی برای ایجاد اعتماد واقعی با مخاطبان شما باشد. به عنوان مثال، می توانید یک کانال یوتیوب بسازید که در آن با مخاطبان خود رو در رو صحبت کنید و واقعاً بتوانید در سطح احساسی با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. همانطور که می بینید، ایجاد یک برند شخصی قوی به جای تکیه بر برندسازی شرکتی، جنبه های مثبت زیادی دارد. با این حال، برندسازی شخصی ایراداتی نیز دارد که می‌خواهم در ادامه به آن‌ها بپردازم.  معایب برندسازی شخصی1.   کسب و کار شما با نام شما مرتبط است2.   در صورت لطمه زدن به شهرت شما ممکن است مشکلات جدی داشته باشید3.   ساخت یک برند شخصی می تواند گران باشد4.   سطوح بالای فشار روی شانه های شما5.   ساختن یک برند شخصی قوی آسان نیست6.   بسیاری از افراد در ساخت یک برند شخصی شکست می خورند7.   برندسازی شخصی ممکن است در برخی از جایگاه ها ارزش آن را نداشته باشد8.   برندسازی شخصی تا حد زیادی به اصالت شما بستگی دارد9.   فروش یک کسب و کار مرتبط با یک برند شخصی دشوار است10.                           گرفتن وام تجاری ممکن است سخت تر باشد11.                           ساختن یک برند شخصی ممکن است برای افراد خجالتی عالی نباشدکسب و کار شما با نام شما مرتبط استاگر به برندسازی شخصی تکیه کنید، ایده‌های تجاری شما نیز به نام شما مرتبط می‌شود و اگر در ایجاد یک برند شخصی قوی شکست بخورید، ممکن است کسب‌وکار شما نیز آسیب ببیند و توجهی را که شایسته آن است جلب نکند. در صورت لطمه زدن به شهرت شما ممکن است مشکلات جدی داشته باشیدیکی دیگر از مشکلات برندسازی شخصی این است که اگر شهرت شما به دلیل دعواهای قضایی یا سایر اتفاقات بدی که برای شما اتفاق می‌افتد لطمه بخورد، ممکن است دچار مشکل جدی شوید زیرا ممکن است مردم دیگر تمایلی به خرید از شما نداشته باشند و ممکن است چهره شما را با تجربیات ضعیف مرتبط کنند. هرگز قادر به غلبه بر. ساخت یک برند شخصی می تواند گران باشدهمچنین نباید فراموش کنید که ساخت یک برند شخصی می‌تواند بسیار گران و زمان‌بر باشد و این بدان معناست که باید مقدار زیادی روی برند شخصی خود سرمایه‌گذاری کنید که ممکن است در برخی موارد ارزش آن را نداشته باشد. سطوح بالای فشار روی شانه های شمابا ساختن یک برند شخصی، فشار زیادی بر شانه های خود وارد می کنید، زیرا باید بسیاری از وظایف بازاریابی را خودتان انجام دهید و اگر برای این نوع سبک زندگی ساخته نشده اید، ممکن است در مدت طولانی از آن راضی نباشید. اجرا کن. ساختن یک برند شخصی قوی آسان نیستیکی دیگر از نقاط ضعف داشتن یک برند شخصی این است که بازی بسیار سختی نیز هست. در واقع، بیرون بردن نام خود در یک محیط کاملاً رقابتی کار آسانی نیست و ممکن است صرفاً زمان و پول زیادی را بدون مشاهده موفقیت در کوتاه مدت سرمایه گذاری کنید. بسیاری از افراد در ساخت یک برند شخصی شکست می خورنداز آنجایی که ساختن یک برند شخصی آسان نیست، بسیاری از افراد نیز در این فرآیند شکست می خورند، زیرا ممکن است دیر یا زود تسلیم شوند و به جای آن بر ایجاد یک برند شرکتی قوی تمرکز کنند. برندسازی شخصی ممکن است در برخی از جایگاه ها ارزش آن را نداشته باشدبسته به مدل کسب و کار، ممکن است ایجاد یک برند شخصی قوی نیز منطقی نباشد زیرا برندسازی شرکتی ممکن است در صنایعی که ممکن است نیازی به سطوح بالایی از ارتباط عاطفی برای خرید از شما نداشته باشند، بسیار بهتر عمل کند. برندسازی شخصی تا حد زیادی به اصالت شما بستگی دارددر حالی که افراد واقعاً معتبر ممکن است بتوانند به سرعت یک برند شخصی قوی بسازند، افرادی که فاقد اعتبار هستند ممکن است کار بسیار سختی برای انجام این کار داشته باشند زیرا مخاطبان آنها خیلی سریع متوجه خواهند شد که آیا آنها صادق و صحیح هستند یا خیر. بنابراین، اگر واقعاً به محصولاتی که می‌فروشید افتخار نمی‌کنید، ممکن است نتوانید آنها را با کمک برندسازی شخصی بفروشید، زیرا ممکن است از صمیم قلب محصولات خود را متقاعد نکنید و مردم معمولاً این را احساس می‌کنند. . فروش یک کسب و کار مرتبط با یک برند شخصی دشوار استدر صورتی که بخواهید دیر یا زود کسب و کار خود را بفروشید، ممکن است برندسازی شخصی نیز مشکل ساز باشد، زیرا اگر همه چیز به چهره شما مرتبط باشد، ارزش کسب و کار شما به محض رها شدن از آن به شدت از دست خواهد رفت و ممکن است مردم تمایلی به خرید کسب و کار شما نداشته باشند. با قیمت مناسب دیگر گرفتن وام تجاری ممکن است سخت تر باشداگر به برندسازی شرکتی متکی نیستید و می‌خواهید روی ایجاد یک برند شخصی تمرکز کنید، بانک‌ها نیز ممکن است تمایل کمتری به اعطای وام تجاری به شما داشته باشند، زیرا در صورت اتفاق بدی برای شما، بانک‌ها ممکن است در معرض خطر بیشتری برای دریافت نکردن وام باشند. پول برگشت ساختن یک برند شخصی ممکن است برای افراد خجالتی عالی نباشدهمچنین در صورتی که فرد نسبتاً خجالتی هستید، ساختن یک برند شخصی ممکن است برای شما مناسب نباشد، زیرا برای ایجاد یک برند شخصی قوی، باید چهره خود را آشکار کنید و دوست دارید به طور منظم با بسیاری از افراد جدید تعامل داشته باشید. .10 مزایا و معایب برندسازی شخصی – فهرست خلاصه 

معایب برندسازی شخصی

 

جوانب مثبت برندسازی شخصی

 

برندسازی شخصی ممکن است پرهزینه باشد

 

شما می توانید چندین کسب و کار را با برند شخصی خود راه اندازی کنید

 

ساختن یک برند شخصی کار زیادی می طلبد

 

برندسازی شخصی می تواند هیجان انگیز باشد

 

ممکن است مجبور شوید با بسیاری از کامنت های خنده دار کنار بیایید

 

با ساختن یک برند شخصی می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید

 

برندسازی شخصی ممکن است در برخی زمینه ها مهم نباشد

 

رشد یک برند شخصی می تواند سرگرم کننده باشد

 

ساختن یک برند شخصی موفق سخت است

 

ممکن است بتوانید مشهور شوید

 

بسیاری از افراد در ساخت یک برند شخصی شکست می خورند

 

برندسازی شخصی می تواند به شما در فروش محصولات بیشتر کمک کند

 

شهرت ضعیف ممکن است برند شخصی شما را نابود کند

 

شما واقعا می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

 

بانک ها ممکن است کمتر به شما وام بدهند

 

برندسازی شخصی ممکن است به شما احساس مهم بودن بدهد

 

فروش کسب و کار شما سخت است

 

برندسازی شخصی به شما کمک می کند از منطقه راحتی خود خارج شوید

 

ایجاد یک خروج معقول سخت است

 

برند شخصی ممکن است اهمیت فزاینده ای پیدا کند

 

 

آیا برندسازی شخصی برای شما معنا دارد؟در حالی که برندسازی شخصی در صورتی که بخواهید نام خود را به زبان بیاورید و همچنین برای مشهور شدن تلاش کنید، می تواند بسیار منطقی باشد، اما دارای معایبی نیز می باشد زیرا بسیاری از چیزها به شما بستگی دارد و در صورتی که شهرت شما آسیب ببیند، کسب و کار شما نیز دچار مشکل خواهد شد. در پایان، این شما هستید که مزایا و معایب برندسازی شخصی و شرکتی را با دقت ارزیابی کنید تا بتوانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا برندسازی شخصی برای سرمایه گذاری تجاری شما منطقی است یا خیر.در صورت نیاز کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برند سازی دریافت مشاوره رایگان از استودیو سمائی فرم درخواست مشاوره زیر را پر کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناس ها با شما ارتباط بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *