![](https://samaeistudio.ir/wp-content/uploads/2022/12/بنر-مدلینگ-scaled.jpg)
استودیو سمائی با سابقه ای درخشان، تصاویری حرفهای و ماندگار از کالا یا محصولات شما را در ذهن مشتریانتان نمایان میکند. مجموعه ما با تیمی متخصص به مدیریت مهدی سمائی که خود کارشناس تولید محتوای بصری بوده، با دارا بودن تجهیزاتی مدرن و به روز، عکسبرداری از محصولات کوچک و بزرگ با پس زمینه دل خواهتان را به صورت کاملا حرفه ای با استفاده از مدل طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ارائه می دهد. در مجموعه ما تمامی نکات مانند پس زمینه، کالا یا محصول، شناسایی قشر مخاطبانی که قرار است تحت تأثیر عکس قرار گیرند، تأثیر روانشناسی رنگها بر ذهن افراد، هارمونی و تضاد رنگها و تأثیر تمامی این عوامل بر روی خروجی عکس مورد بررسی قرار میگیرد.
برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان کافیست باما تماس بگیرید
88780557-09121037643
قیمت عکاسی مدلینگ 1401
تعرفه عکاسی مدلینگ با توجه به پارامتر های زیر محاسبه میگردد. در نظر داشته باشید قیمت نهایی کلیه تعرفه های عکاسی استودیو سمائی تا آخر سال 1401 با تخفیف 30% محاسبه و اعمال میگردد. به طور تقریبی میتوان گفت تعرفه عکاسی حرفه ای و تخصصی در استودیو سمائی از 100 هزار الی ۷۰۰ هزار تومان بابت هر فریم عکس می باشد.
هزینه های عمومی عکاسی مدلینگ
1- عکاسان مدلینگ اکثرا به صورت ساعتی حقوق میگیرند و نوع کارشان به 2 بخش نیمه وقت (4 ساعت) و تمام وقت(8 ساعت) تقسیم بندی میشود.
2- هزینه های هر ساعت عکاسی بسته به شهر محل سکونت و میزان تجربه و تخصص عکاس متفاوت است. (بهتر است قبل از شروع به کار قیمت را با توجه به نکات ذکر شده از عکاس یا شرکت مربوطه استعلام نمایید)
3- تعداد عکس های گرفته شده بر هزینه تمام شده عکاسی تاثیر مستقیم دارد.
۴- آفیش مدل جداگانه محاسبه میشود
هزینه های جانبی عکاسی مدلینگ
1- چاپ عکس های گرفته شده شامل هزینه اضافی خواهد بود.
2- ویرایش عکس ها ممکن است به صورت جداگانه از مشتری دریافت گردد.
3- هزینه های ایاب و ذهاب عموماً بر عهده مشتری می باشد.
4- هزینه رزرو عکاس معمولاً 50 درصد هزینه کل عکاسی می باشد.
برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان کافیست باما تماس بگیرید
88780557-09121037643
وظیفه یک عکاس مدلینگ این است که منحصر به فرد بودن هر مدلینگل، لباس و ست را با برجسته کردن ویژگی های واقعا مهم آنها به تصویر بکشد. عکاسی مدلینگ نباید فقط به عنوان عکس لباس در نظر گرفته شود، بلکه بیشتر باید احساسی را که در مورد برند شما در مخاطبان هدف ایجاد می کند و الهام می بخشد، در نظر گرفت.
عکاسان بزرگ مدلینگ میتوانند در کنار برندهای مختلف، اهداف و پارامترهای خلاقانه کار کنند تا نشان دهند که هر برند دقیقاً چه چیزی را نشان میدهد، چه کسی هستند یا برندشان در کجای صنعت قرار دارد.
هر برند داستانی برای گفتن دارد و عکاسی مدلینگ می تواند به عنوان راهی برای ثبت آن استفاده شود و روند داستان سرایی برند مدلینگ شما را تقویت کند. با عکاسی مدلینگ عالی، امکانات بی پایان است، بنابراین برای برندها مهم است که از آنها نهایت استفاده را ببرند.
اگرچه اولین عکس های مدلینگ شناخته شده به دهه 1850 باز می گردد، استفاده از عکاسی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مدلینگ تا اوایل قرن بیستم محبوبیت پیدا نکرد. در این مراحل اولیه عکاسی مدلینگ، با توسعه فناوری در اوایل تا اواسط قرن بیستم، این زمینه پیشرفت کرد. یکی از بازیگران کلیدی در این بخش از تاریخ عکاسی مدلینگ، ریچارد آودون (تصویر زیر) است که در دهههای 50 و 60 برای هارپرز بازار و ووگ، دو نفر از اولین نامهای بزرگ در صنعت مجلات مدلینگ، کار میکرد.
از دهه 1960، عکاسی رنگی به زودی از عکاسی سیاه و سفید به عنوان شکل غالب عکاسی مدلینگ پیشی گرفت. در نتیجه، عکاسی مدلینگ شروع به پاسخگویی به خواستههای مجلات و تبلیغکنندگانی کرد که خواهان تصاویر رنگی تمام صفحه بودند.
در طول بقیه قرن بیستم، این رشته به توسعه ادامه داد. در دهه 1990، عکاسی دیجیتالی شد و عکاسی مدلینگ یکی از اولین انواع عکاسی بود که به سمت عکاسی دیجیتال حرکت کرد.
امروزه عکاسی مدلینگ یکی از پردرآمدلینگترین ژانرها در عکاسی تجاری است. عکاسی مدلینگ نیز با پیشرفت های تکنولوژیکی در عکاسی دیجیتال، از جمله فتوشاپ، ویرایش تصویر و نرم افزارهای کامپیوتری، تکامل یافته است.
امروزه، عکاسی مدلینگ هنوز می تواند روی فیلم گرفته شود، اما اغلب به صورت فایل های دیجیتال تولید می شود. افزایش مصرف گرایی باعث تجدید علاقه به عکاسی مدلینگ شده است و برندهایی که کارهای عکاسی حرفه ای تری را برای تبلیغ محصولات خود نسبت به قبل سفارش می دهند.
همه چیز به این واقعیت مربوط می شود که ثابت شده است که عکاسی مدلینگ یکی از مؤثرترین رسانه ها است، نه تنها برای تبلیغ محصولات شما، بلکه برای گسترش هویت کلی برند شما.
عکاسی معمولی مدلینگ شامل مدلینگلها، چندین آرایشگر، هنرمندان آرایش و استایلیستهای مدلینگ میشود – که همگی در زمینه خود متخصص هستند. بنابراین تصور اینکه چگونه برندها می توانند سطح تخصص مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر را فراهم کنند دشوار است.
خلق و خوی بصری متفاوت
اغلب اوقات یک تصویر بسته به نحوه عکسبرداری می تواند حال و هوای خاصی را منتقل کند. به همین دلیل است که استخدام حرفه ای مناسب که بتواند بازار هدف شما را درک کند و تصاویری را ایجاد کند که با آنها طنین انداز شود، سودمند است.
مهم است که از طیف وسیعی از تصاویر بصری برای بیان یک بیانیه قوی و نمایش بیشتر برند یا محصول خود استفاده کنید. استفاده از بیش از یک تصویر امکان این تنوع را فراهم می کند تا مخاطب بتواند تصویر بزرگتر را ببیند.
مهم است که از طیف وسیعی ازشاستفاده از هر دو عکس داخلی و خارجی می تواند برای کمک به بیان داستان شما در عکاسی مدلینگ استفاده شود. بسته به آنچه که در تلاش برای رسیدن به آن هستید، هر دو مورد استفاده دارای مزایای متفاوتی هستند. به یاد داشته باشید که نکته کلیدی این است که لحظه ای را به روشی خلاقانه ثبت کنید و برند خود را به گونه ای معقول معرفی کنیدتصاویر بصری برای بیان یک بیانیه قوی و نمایش بیشتر برند یا محصول خود استفاده کنید. استفاده از بیش از یک تصویر امکان این تنوع را فراهم می کند تا مخاطب بتواند تصویر بزرگتر را ببیند.
استودیو سمائی با سابقه ای درخشان، تصاویری حرفهای و ماندگار از کالا یا محصولات شما را در ذهن مشتریانتان نمایان میکند. مجموعه ما با تیمی متخصص به مدیریت مهدی سمائی که خود کارشناس تولید محتوای بصری بوده، با دارا بودن تجهیزاتی مدرن و به روز، عکسبرداری از محصولات کوچک و بزرگ با پس زمینه دل خواهتان را به صورت کاملا حرفه ای با استفاده از مدل طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ارائه می دهد. در مجموعه ما تمامی نکات مانند پس زمینه، کالا یا محصول، شناسایی قشر مخاطبانی که قرار است تحت تأثیر عکس قرار گیرند، تأثیر روانشناسی رنگها بر ذهن افراد، هارمونی و تضاد رنگها و تأثیر تمامی این عوامل بر روی خروجی عکس مورد بررسی قرار میگیرد.
برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان کافیست باما تماس بگیرید
88780557-09121037643
قیمت عکاسی مدلینگ 1401
تعرفه عکاسی مدلینگ با توجه به پارامتر های زیر محاسبه میگردد. در نظر داشته باشید قیمت نهایی کلیه تعرفه های عکاسی استودیو سمائی تا آخر سال 1401 با تخفیف 30% محاسبه و اعمال میگردد. به طور تقریبی میتوان گفت تعرفه عکاسی حرفه ای و تخصصی در استودیو سمائی از 100 هزار الی ۷۰۰ هزار تومان بابت هر فریم عکس می باشد.
هزینه های عمومی عکاسی مدلینگ
1- عکاسان مدلینگ اکثرا به صورت ساعتی حقوق میگیرند و نوع کارشان به 2 بخش نیمه وقت (4 ساعت) و تمام وقت(8 ساعت) تقسیم بندی میشود.
2- هزینه های هر ساعت عکاسی بسته به شهر محل سکونت و میزان تجربه و تخصص عکاس متفاوت است. (بهتر است قبل از شروع به کار قیمت را با توجه به نکات ذکر شده از عکاس یا شرکت مربوطه استعلام نمایید)
3- تعداد عکس های گرفته شده بر هزینه تمام شده عکاسی تاثیر مستقیم دارد.
۴- آفیش مدل جداگانه محاسبه میشود
هزینه های جانبی عکاسی مدلینگ
1- چاپ عکس های گرفته شده شامل هزینه اضافی خواهد بود.
2- ویرایش عکس ها ممکن است به صورت جداگانه از مشتری دریافت گردد.
3- هزینه های ایاب و ذهاب عموماً بر عهده مشتری می باشد.
4- هزینه رزرو عکاس معمولاً 50 درصد هزینه کل عکاسی می باشد.
برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان کافیست باما تماس بگیرید
88780557-09121037643
وظیفه یک عکاس مدلینگ این است که منحصر به فرد بودن هر مدلینگل، لباس و ست را با برجسته کردن ویژگی های واقعا مهم آنها به تصویر بکشد. عکاسی مدلینگ نباید فقط به عنوان عکس لباس در نظر گرفته شود، بلکه بیشتر باید احساسی را که در مورد برند شما در مخاطبان هدف ایجاد می کند و الهام می بخشد، در نظر گرفت.
عکاسان بزرگ مدلینگ میتوانند در کنار برندهای مختلف، اهداف و پارامترهای خلاقانه کار کنند تا نشان دهند که هر برند دقیقاً چه چیزی را نشان میدهد، چه کسی هستند یا برندشان در کجای صنعت قرار دارد.
هر برند داستانی برای گفتن دارد و عکاسی مدلینگ می تواند به عنوان راهی برای ثبت آن استفاده شود و روند داستان سرایی برند مدلینگ شما را تقویت کند. با عکاسی مدلینگ عالی، امکانات بی پایان است، بنابراین برای برندها مهم است که از آنها نهایت استفاده را ببرند.
اگرچه اولین عکس های مدلینگ شناخته شده به دهه 1850 باز می گردد، استفاده از عکاسی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مدلینگ تا اوایل قرن بیستم محبوبیت پیدا نکرد. در این مراحل اولیه عکاسی مدلینگ، با توسعه فناوری در اوایل تا اواسط قرن بیستم، این زمینه پیشرفت کرد. یکی از بازیگران کلیدی در این بخش از تاریخ عکاسی مدلینگ، ریچارد آودون (تصویر زیر) است که در دهههای 50 و 60 برای هارپرز بازار و ووگ، دو نفر از اولین نامهای بزرگ در صنعت مجلات مدلینگ، کار میکرد.
از دهه 1960، عکاسی رنگی به زودی از عکاسی سیاه و سفید به عنوان شکل غالب عکاسی مدلینگ پیشی گرفت. در نتیجه، عکاسی مدلینگ شروع به پاسخگویی به خواستههای مجلات و تبلیغکنندگانی کرد که خواهان تصاویر رنگی تمام صفحه بودند.
در طول بقیه قرن بیستم، این رشته به توسعه ادامه داد. در دهه 1990، عکاسی دیجیتالی شد و عکاسی مدلینگ یکی از اولین انواع عکاسی بود که به سمت عکاسی دیجیتال حرکت کرد.
امروزه عکاسی مدلینگ یکی از پردرآمدلینگترین ژانرها در عکاسی تجاری است. عکاسی مدلینگ نیز با پیشرفت های تکنولوژیکی در عکاسی دیجیتال، از جمله فتوشاپ، ویرایش تصویر و نرم افزارهای کامپیوتری، تکامل یافته است.
امروزه، عکاسی مدلینگ هنوز می تواند روی فیلم گرفته شود، اما اغلب به صورت فایل های دیجیتال تولید می شود. افزایش مصرف گرایی باعث تجدید علاقه به عکاسی مدلینگ شده است و برندهایی که کارهای عکاسی حرفه ای تری را برای تبلیغ محصولات خود نسبت به قبل سفارش می دهند.
همه چیز به این واقعیت مربوط می شود که ثابت شده است که عکاسی مدلینگ یکی از مؤثرترین رسانه ها است، نه تنها برای تبلیغ محصولات شما، بلکه برای گسترش هویت کلی برند شما.
عکاسی معمولی مدلینگ شامل مدلینگلها، چندین آرایشگر، هنرمندان آرایش و استایلیستهای مدلینگ میشود – که همگی در زمینه خود متخصص هستند. بنابراین تصور اینکه چگونه برندها می توانند سطح تخصص مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر را فراهم کنند دشوار است.
خلق و خوی بصری متفاوت
اغلب اوقات یک تصویر بسته به نحوه عکسبرداری می تواند حال و هوای خاصی را منتقل کند. به همین دلیل است که استخدام حرفه ای مناسب که بتواند بازار هدف شما را درک کند و تصاویری را ایجاد کند که با آنها طنین انداز شود، سودمند است.
مهم است که از طیف وسیعی از تصاویر بصری برای بیان یک بیانیه قوی و نمایش بیشتر برند یا محصول خود استفاده کنید. استفاده از بیش از یک تصویر امکان این تنوع را فراهم می کند تا مخاطب بتواند تصویر بزرگتر را ببیند.
مهم است که از طیف وسیعی ازشاستفاده از هر دو عکس داخلی و خارجی می تواند برای کمک به بیان داستان شما در عکاسی مدلینگ استفاده شود. بسته به آنچه که در تلاش برای رسیدن به آن هستید، هر دو مورد استفاده دارای مزایای متفاوتی هستند. به یاد داشته باشید که نکته کلیدی این است که لحظه ای را به روشی خلاقانه ثبت کنید و برند خود را به گونه ای معقول معرفی کنیدتصاویر بصری برای بیان یک بیانیه قوی و نمایش بیشتر برند یا محصول خود استفاده کنید. استفاده از بیش از یک تصویر امکان این تنوع را فراهم می کند تا مخاطب بتواند تصویر بزرگتر را ببیند.