![](https://samaeistudio.ir/wp-content/uploads/2022/12/بنر-بالای-موشن.jpg)
انواع موشن گرافیک ها
ویدئورئال
ویدئوهایی هستند که در آن از فضاهای واقعی فیلمبرداری میشود و اطلاعاتی را گزارش میدهد. در ویدئو رئالها از طرحهای گرافیکی استفاده خاصی نمیشود و محوریت اصلی و بار انتقال پیام بر دوش فیلمبرداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین است.
ویدیو موشن
این دسته از موشن ها، تلفیقی از فیلمبرداری و گرافیک هستند که عمدتاً این گرافیک ها علاوه بر افزایش جذابیت برای نمایش اطلاعاتی به کار میروند که با فیلمبرداری قابلارائه نیستند.
استاپ موشن
استاپ موشن تکنیکی است که برای ساخت آن از اشیای واقعی عکاسی میشود. در این شیوه، اشیا بهصورت کم و جزئی حرکت داده میشوند و از هر حرکت عکاسی میشود. سپس تمامی عکسها با استفاده از نرمافزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده میشود تا حس حرکت را القا کند.
موشن گرافیک
موشن گرافیک از دو واژه «موشن» و «گرافیک» ساخته شده و به معنای ساده، گرافیکی است که دارای حرکت است و برای انتقال پیام از قابلیتهای هر دو استفاده میشود. عموماً در آنها از تصاویر واقعی استفاده نمیشود و برای طراحی گرافیک آن از نرمافزارهای طراحی گرافیک همچون فتوشاپ و ایلاستریتور بهره میگیرند.
ارائه محتوا بهصورت موشن گرافیک، به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را برای مخاطب به همراه دارد.(ادامه مطلب )
![](https://samaeistudio.ir/wp-content/uploads/2022/11/BJ1net.jpg)
13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه میشود، نام تجاری ( بیشتر بخوانید )
برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)
برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند. ( بیشتر بخوانید )
![](https://samaeistudio.ir/wp-content/uploads/2022/12/بنر-بالای-موشن.jpg)
انواع موشن گرافیک ها
ویدئورئال
ویدئوهایی هستند که در آن از فضاهای واقعی فیلمبرداری میشود و اطلاعاتی را گزارش میدهد. در ویدئو رئالها از طرحهای گرافیکی استفاده خاصی نمیشود و محوریت اصلی و بار انتقال پیام بر دوش فیلمبرداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین است.
ویدیو موشن
این دسته از موشن ها، تلفیقی از فیلمبرداری و گرافیک هستند که عمدتاً این گرافیک ها علاوه بر افزایش جذابیت برای نمایش اطلاعاتی به کار میروند که با فیلمبرداری قابلارائه نیستند.
استاپ موشن
استاپ موشن تکنیکی است که برای ساخت آن از اشیای واقعی عکاسی میشود. در این شیوه، اشیا بهصورت کم و جزئی حرکت داده میشوند و از هر حرکت عکاسی میشود. سپس تمامی عکسها با استفاده از نرمافزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده میشود تا حس حرکت را القا کند.
موشن گرافیک
موشن گرافیک از دو واژه «موشن» و «گرافیک» ساخته شده و به معنای ساده، گرافیکی است که دارای حرکت است و برای انتقال پیام از قابلیتهای هر دو استفاده میشود. عموماً در آنها از تصاویر واقعی استفاده نمیشود و برای طراحی گرافیک آن از نرمافزارهای طراحی گرافیک همچون فتوشاپ و ایلاستریتور بهره میگیرند.
ارائه محتوا بهصورت موشن گرافیک، به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را برای مخاطب به همراه دارد.(ادامه مطلب )
![](https://samaeistudio.ir/wp-content/uploads/2022/11/BJ1net.jpg)
13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه میشود، نام تجاری ( بیشتر بخوانید )
برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)
برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند. ( بیشتر بخوانید )