نام برند:

باشگاه رکورد

زمان شروع:

مهر ماه 1399

زمان تحویل پروژه:

48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

باشگاه بدنسازی رکورد با فضایی کاملا حرفه ای نیاز به یک تیزر ویدئویی داشت که هم بتواند در سوشال  و ماهواره تبلیغ کند . بعد جلسه اتاق فکر تیم ما به نتیجه رسید، استراتژی این ویدئو را با موضوعات انگیزشی شروع کند و با انرژی بالا ویدئو را به اتمام برساند. در کنار این موضوع قرار شد چند لاین آموزشی   این باشگاه در این ویدئو پرومت شود.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در باشگاه رکورد مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، تجهیزات کامل نورپردازی حرفه‌ای، صدابرداری و حرکتی بود.ضبط این محتوا ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

پاسخ مدیریت باشگاه بابت رضایت از خروجی کار: خیلی ممنون ازتون کار خوبی از آب دراومد و ما هم نتیجه خوبی گرفتیم در ضمن این ویدئوی هر روز داخل باشگاه پخش میشه و بچه ها کلی انگیزه میگیرن با دیدنش، در کل راضی بودم دست شما و تیمتون درد نکنه

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:باشگاه رکورد

زمان شروع:مهر ماه ۱۳۹۹

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

باشگاه بدنسازی رکورد با فضایی کاملا حرفه ای نیاز به یک تیزر ویدئویی داشت که هم بتواند در سوشال  و ماهواره تبلیغ کند . بعد جلسه اتاق فکر تیم ما به نتیجه رسید، استراتژی این ویدئو را با موضوعات انگیزشی شروع کند و با انرژی بالا ویدئو را به اتمام برساند. در کنار این موضوع قرار شد چند لاین آموزشی   این باشگاه در این ویدئو پرومت شود.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در باشگاه رکورد مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، تجهیزات کامل نورپردازی حرفه‌ای، صدابرداری و حرکتی بود.ضبط این محتوا ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

پاسخ مدیریت باشگاه بابت رضایت از خروجی کار: خیلی ممنون ازتون کار خوبی از آب دراومد و ما هم نتیجه خوبی گرفتیم در ضمن این ویدئوی هر روز داخل باشگاه پخش میشه و بچه ها کلی انگیزه میگیرن با دیدنش، در کل راضی بودم دست شما و تیمتون درد نکنه

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه