نام برند:

تیزر تئاتر

زمان شروع:

آذر ماه 1399

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

یک گروه تئاتر برای معرفی اجرای تئاترشان با عنوان «سبکی» نیاز به تیزر تبلیغاتی داشتند. آنها می‌خواستند سکانس‌های مختلفی را از این تئاتر  به تصویر  بکشند و از همه مهمتر می خواستند این ویدئو وجه تمایز بارزی با شیوه معرفی سایر رقبا داشته باشد و طبیعتا همین موضوع کار رو سختر می‌کرد. از این رو تیم خلاق استودیو سمائی تصمیم گرفتند ویدئو را با این سبک که میبینید ارائه کنند.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و مراحل تصویر برداری در سالن تئاتر پارک شهر صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی و صدابرداری بود. ضبط این محتوا ۲ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

به نظر من و سایر بچه های تیم تئاتر شما با این تیزر به ما ثابت کردید که استودیو سمائی واقعا حرفه ای عمل میکنه، حقیقتش اصلا انتظار یه همچین ویدئویی رو نداشتیم، پیش خودمون می‌گفتیم قرار یه ویدئوی معرفی مثل بقیه رقبا داشته باشیم، ولی واقعا کارتون متفاوت بود طوری که همه بچه های تئاتر شماره شما رو از من گرفتن. فقط هوای مارو در پروژه‌های بعدی داشته باشید.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:تیزر تئاتر

زمان شروع:آذر ماه 1399

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

یک گروه تئاتر برای معرفی اجرای تئاترشان با عنوان «سبکی» نیاز به تیزر تبلیغاتی داشتند. آنها می‌خواستند سکانس‌های مختلفی را از این تئاتر  به تصویر  بکشند و از همه مهمتر می خواستند این ویدئو وجه تمایز بارزی با شیوه معرفی سایر رقبا داشته باشد و طبیعتا همین موضوع کار رو سختر می‌کرد. از این رو تیم خلاق استودیو سمائی تصمیم گرفتند ویدئو را با این سبک که میبینید ارائه کنند.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و مراحل تصویر برداری در سالن تئاتر پارک شهر صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی و صدابرداری بود. ضبط این محتوا ۲ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

به نظر من و سایر بچه های تیم تئاتر شما با این تیزر به ما ثابت کردید که استودیو سمائی واقعا حرفه ای عمل میکنه، حقیقتش اصلا انتظار یه همچین ویدئویی رو نداشتیم، پیش خودمون می‌گفتیم قرار یه ویدئوی معرفی مثل بقیه رقبا داشته باشیم، ولی واقعا کارتون متفاوت بود طوری که همه بچه های تئاتر شماره شما رو از من گرفتن. فقط هوای مارو در پروژه‌های بعدی داشته باشید.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه