نام برند:

کلینیک شریعتی

زمان شروع:

مرداد 1400

زمان تحویل پروژه:

24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

یکی از نیازهای کلینیک شریعتی در راستای تولید محتوای بصری این بود که به مخاطبان اثبات کند که ایشان یک متخصص در کار خود هستند و با همین استراتژی تیم خلاق استودیو سمائی تصمیم گرفتند که از هر لاینی که این کلینیک خدمات ارائه میدهد، ویدئوهای آموزشی تهیه کند و این فرآیند به گونه‌ای تصویر برداری شود که از لحاظ کیفیت بصری مزیت رقابتی داشته باشد .

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود .

نظر مشتری

80-80-1 copy

به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست . و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند . بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم . نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوق‌الاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند .

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک شریعتی

زمان شروع:مرداد 1400

زمان تحویل پروژه:24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

یکی از نیازهای کلینیک شریعتی در راستای تولید محتوای بصری این بود که به مخاطبان اثبات کند که ایشان یک متخصص در کار خود هستند و با همین استراتژی تیم خلاق استودیو سمائی تصمیم گرفتند که از هر لاینی که این کلینیک خدمات ارائه میدهد، ویدئوهای آموزشی تهیه کند و این فرآیند به گونه‌ای تصویر برداری شود که از لحاظ کیفیت بصری مزیت رقابتی داشته باشد .

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود .

80-80-1 copy

نظر مشتری

به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست . و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند . بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم . نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوق‌الاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند .

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه