نام برند:

کلینیک شریعتی

زمان شروع:

اردیبهشت ماه 1400

زمان تحویل پروژه:

24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

با   توجه   به   اهمیت   ویدئوهای   پرسنال،    تیم   خلاق   استودیو   سمائی   به   این   نتیجه   رسیدند   که   تولید   یک   ویدئوی   انگیزشی   می‌تواند   حس   صمیمیت   بیشتری   در   میان   مخاطبان   زن   ایجاد   کند   و   از   آنجا   که   بازار   هدف،   خانم   ها   هستند،   یک   ویدئوی   انگیزشی   که   بتواند   حس   قدرت   را   در   میان   آنها   برانگیخته   کند   نتیجه   فوق‌العاده   ای   در   قبیله   سازی   به   صورت   اصولی   و   ماندگار   خواهد   داشت . 

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با آفیش کردن لوکیشن عمارت، پروژه راهی اجرا شد . در این پرژه از سوژه چندین بار تصویربرداری صورت گرفت تا سوژه حس لازمه را برای انتقال پیام ویدئو پیدا کند . زمان ضبط این پروژه حدود ۱ساعت به طول انجامید .

نظر مشتری

80-80-1 copy

به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست . و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند . بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم . نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوق‌الاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند .

سایر نمونه کار های مرتبط
وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

فرم مشاوره

نمونه کارهای مشابه