نام برند:

مرکز زیبایی رازیانه

زمان شروع:

اردیهشت ماه 1400

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه B

نیاز مشتری

80-80-3

نشان دادن صفر تا صد یک آرایش عروس نیاز این مشتری گرامی بود، ایشان می‌خواستند وقتی روی صورت مراجعه کننده کار می‌کنند از تمام مراحل کار تصویربرداری انجام گیرد و به صورت یک تیزر تبلیغاتی خروجی داده شود.  

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تمام مراحل کار با عوامل مرکز زیبایی رازمنا مرور شد و در حقیقت مشخص شد که سناریو و دکوپاژ این تیزر به چه شکلی خواهد بود.در ادامه با هماهنگی قبلی مراحل تصویر برداری در سالن زیبایی رازمنا صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: یک دوربین فیلمبرداری ۴K به همراه تجهیزات حرکتی و تجهیزات نورپردازی بود.ضبط این ویدئو ۳ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

خیلی متشکرم از بابت زحمات شما و تیم خوبتون، بله من واقعا راضی بودم. خیلی خوب تمام مراحل کار به تصویر کشیده شد و خیلی خوب شد که اول ویدئو یک اشاره سریع به فرآیند قبل و بعد کردید، کار زیرکانه و جالبی بود، چون دقیقا همین موضوع باعث شد مخاطبانم تا آخر ویدئو را ببینند.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:مرکز زیبایی رازمانا

زمان شروع:اردیبهشت ماه 1400

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه B

80-80-3

نیاز مشتری

نشان دادن صفر تا صد یک آرایش عروس نیاز این مشتری گرامی بود، ایشان می‌خواستند وقتی روی صورت مراجعه کننده کار می‌کنند از تمام مراحل کار تصویربرداری انجام گیرد و به صورت یک تیزر تبلیغاتی خروجی داده شود.  

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تمام مراحل کار با عوامل مرکز زیبایی رازمنا مرور شد و در حقیقت مشخص شد که سناریو و دکوپاژ این تیزر به چه شکلی خواهد بود.در ادامه با هماهنگی قبلی مراحل تصویر برداری در سالن زیبایی رازمنا صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: یک دوربین فیلمبرداری ۴K به همراه تجهیزات حرکتی و تجهیزات نورپردازی بود.ضبط این ویدئو ۳ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خیلی متشکرم از بابت زحمات شما و تیم خوبتون، بله من واقعا راضی بودم. خیلی خوب تمام مراحل کار به تصویر کشیده شد و خیلی خوب شد که اول ویدئو یک اشاره سریع به فرآیند قبل و بعد کردید، کار زیرکانه و جالبی بود، چون دقیقا همین موضوع باعث شد مخاطبانم تا آخر ویدئو را ببینند.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه