نام برند:

موسسه فرهنگی هنری رستاک

زمان شروع:

فروردین ماه 1401

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

موسسه فرهنگی هنری رستاک گرگان قرار شد کنسرت مسیح و آراش را در شهر گرگان برگزار کند و از ما خواستند تا یک تیزر ویدئویی، با حال و هوای کنسرتی برایشان آماده کنیم تا بتوانند به وسیله این تیزر ویدئویی در شبکه ها استانی، زمان برگزاری کنسرت را به همشهریان خوب گرگانی اطلاع دهند.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند، مراحل تصویر برداری در یکی از سالن های اجرای شهر گرگان صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۴ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی، حرکتی و صدا برداری بود.ضبط این محتوا ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای پریمیر، افترافکت و فتوشاپ استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

سلام و ارادت، خیلی متشکر از همراهیتون، همه چی واقعا عالی بود، خداقوت میگم به شما و تیم خوبتون، درضمن مدیران موسسه هم رضایت کامل رو از خروجی کارتون داشتند.

انشاله در برنامه‌های آینده با شما هماهنگی‌های لازم را انجام میدیم.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:شرکت موسسه فرهنگی هنری رستاک

زمان شروع:فروردین ماه 1401

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

موسسه فرهنگی هنری رستاک گرگان قرار شد کنسرت مسیح و آراش را در شهر گرگان برگزار کند و از ما خواستند تا یک تیزر ویدئویی، با حال و هوای کنسرتی برایشان آماده کنیم تا بتوانند به وسیله این تیزر ویدئویی در شبکه ها استانی، زمان برگزاری کنسرت را به همشهریان خوب گرگانی اطلاع دهند.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند، مراحل تصویر برداری در یکی از سالن های اجرای شهر گرگان صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۴ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی، حرکتی و صدا برداری بود.ضبط این محتوا ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای پریمیر، افترافکت و فتوشاپ استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

سلام و ارادت، خیلی متشکر از همراهیتون، همه چی واقعا عالی بود، خداقوت میگم به شما و تیم خوبتون، درضمن مدیران موسسه هم رضایت کامل رو از خروجی کارتون داشتند.

انشاله در برنامه‌های آینده با شما هماهنگی‌های لازم را انجام میدیم.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه