نام برند:

آموشگاه فورتیک

زمان شروع:

اردیبهشت ماه 1399

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

آموزشگاه فورتیک برای فروش محصولات خود احتیاج به یک تیزر ویدئویی داشت که بتواند مخاطب هدف را از ابتدای راه تا جایی که قرار نتیجه بگیرد همراهی کند و مخاطب هدف را به این نتیجه برساند که این آموزشگاه می‌تواند او را به جایگاه مورد نظر برساند. از این رو تیم خلاق استودیو سمائی تصمیم گرفتند در یک فضای کاملا سفید و با به کار گیری المان‌های مورد نظر و با یک تدوین متفاوت این محصول را معرفی کند.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند ودر یک استودیو مجهز به White room مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، تجهیزات کامل نورپردازی حرفه‌ای، صدابرداری و حرکتی بود.ضبط این محتوا یک روز کامل زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

واقعا لذت بردیم از این تیزر فوق‌العاده و تبریک میگم بهتون بابت تیم حرفه‌ای که دارید یه تشکر ویژه هم از طرف من به آقای نورزی بفرمایید که روز فیلمبرداری ایشون خیلی زحمت کشیدن و با صبوری، سعی کردن کار تمیز از آب در بیاد. درضمن همکارتون پرسیدن نتیجه کار بعد از پخش چطور بود که باید بگم انتظاری که داشتیم صورت گرفت. باز هم ممنون به امید همکاری های آتی.

نام برند:مرکز زیبایی نیروانا

زمان شروع:آبان ماه 1401

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

مرکز زیبایی نیروانا نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که بتواند تمام قسمت ها و خدمات این مجموعه را به تصویر بکشد، طوری که جذابیت و مدل تصاویر بتواند نظر مخاطب را خیلی سریع جلب کند و تعامل بالایی بگیرد. این محتوا قرار شد در اینستاگرام مرکز زیبایی نیروانا بارگذاری شود.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک نیروانا مراحل تصویر برداری صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود.ضبط این محتوا ۱ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

نظر مشتری محترم استودیو سمائی نسب به این محتوا بسیار جالب بود، زیرا مخاطبانی که این محتوا را دیدند تاثیر این دستگاه را روی پوست بخوبی درک کردند. به گفته خانم جمالی مدیر کلینیک این محتوا توانست بدون تبلیغات، ۱۲ نفر از بین ۱۲۰ نفر بازدید کننده این محتوا را مشتری این محصول کند.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه