نام برند:

شرکت دنا فراز

زمان شروع:

شهریور 1399

زمان تحویل پروژه:

48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

یکی از مهترین نیازهای کارخانه‌ها و تولیدی های بزرگ نشان دادن محیط کارخانه و خط تولید است. به سفارش این مشتری کارآفرین، قرار شد کل محیط این کارخانه و روند تولید را به صورت یک تیزر ۲ دقیقه ای آماده کنیم

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم تحقیق و تولید، محیط کارخانه را بررسی و استوری برد این پروژه را نوشتند در ادامه تجهیزات لازم مشخص شد و مراحل تصویر برداری در محیط کارخانه صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K، هلی شات (تصویر برداری هوایی) و تجهیزات کامل حرکتی بود. ضبط این محتوا ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

خیلی متشکر از تیم خوب و با اخلاقتون، کاری که ما از شما توقع انجامشو داشتم شما به نحو احسنت انجام دادید و هیات مدیره هم متفق‌القول از خروجی شما رضایت کافی  را داشتند. در نهایت میشه گفت مجموعه‌ی ما با انتشار این ویدئو یک هدف مشخص داشت، که خوشبختانه میسر شد.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:شرکت پایور

زمان شروع:شهریور 1399

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

یکی از مهترین نیازهای کارخانه‌ها و تولیدی های بزرگ نشان دادن محیط کارخانه و خط تولید است. به سفارش این مشتری کارآفرین، قرار شد کل محیط این کارخانه و روند تولید را به صورت یک تیزر ۲ دقیقه ای آماده کنیم

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم تحقیق و تولید، محیط کارخانه را بررسی و استوری برد این پروژه را نوشتند در ادامه تجهیزات لازم مشخص شد و مراحل تصویر برداری در محیط کارخانه صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K، هلی شات (تصویر برداری هوایی) و تجهیزات کامل حرکتی بود. ضبط این محتوا ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خیلی متشکر از تیم خوب و با اخلاقتون، کاری که ما از شما توقع انجامشو داشتم شما به نحو احسنت انجام دادید و هیات مدیره هم متفق‌القول از خروجی شما رضایت کافی  را داشتند. در نهایت میشه گفت مجموعه‌ی ما با انتشار این ویدئو یک هدف مشخص داشت، که خوشبختانه میسر شد.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه