نام برند:

کلینیک شریعتی

زمان شروع:

خرداد ماه 1400

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

کلینیک شریعتی نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که خیلی سریع مروری کند بر تمام خدماتی که این مجموعه ارائه میکند. از طرفی این ویدئو قرار شد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود تا از طریق آن مشتری یابی صورت گیرد.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود.برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

خیلی ممنون آقای سمائی دقیقا همونی شد که میخواستم، همکاراتون هم خیلی زحمت کشیدند ازشون تشکر  ویژه کنید و اگه بخوام یه اشاره اجمالی از بازخورد این ویدئو بگم، حدود ۴۰ هزار نفر دیدنش، هم جذب فالوور خوبی برام داشت و هم کل رزروی‌های ۱ ماه آیندم پر شد.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک شریعتی

زمان شروع:خرداد ماه 1400

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

کلینیک شریعتی نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که خیلی سریع مروری کند بر تمام خدماتی که این مجموعه ارائه میکند. از طرفی این ویدئو قرار شد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود تا از طریق آن مشتری یابی صورت گیرد.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود.برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خیلی ممنون آقای سمائی دقیقا همونی شد که میخواستم، همکاراتون هم خیلی زحمت کشیدند ازشون تشکر  ویژه کنید و اگه بخوام یه اشاره اجمالی از بازخورد این ویدئو بگم، حدود ۴۰ هزار نفر دیدنش، هم جذب فالوور خوبی برام داشت و هم کل رزروی‌های ۱ ماه آیندم پر شد.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه