نام برند:

آموزشگاه شیده

زمان شروع:

آذر ماه 1399

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

«آموزشگاه شیده» برای تبلیغات همایش «ناک اوت» با مفهوم شبیه سازی کنکور نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت، تیزری که بتواند حس انگیزه و قدرت را در بین دانش‌ آموزان برانگیخته کند تا سریعتر اقدام به عمل کنند.

از این رو استودیو سمائی تصمیم به ساخت ویدئویی گرفت که در فضای کروماکی یا همان پرده سبز تصویر برداری می‌شد و در مرحله تدوین در کنار یک فضای آموزشی، فوتیح های آماده با موضوع انگیزشی به کار اضافه شد.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و مراحل تصویر برداری در استودیو سمائی به وسیله پرده سبز صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری بود. ضبط این محتوا ۵ ساعت زمان برد.برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

جناب سمائی خواستم از شما و تیمتون یه تشکر ویژه کنم بابت زحماتی که روز فیلمبرداری کشیدید واقعا صبوری کردید، خب به هر حال ما زیاد جلوی دوربین صحبت نکرده بودیم و همین موضوع باعث شد شما و تیمتون زمان بیشتری در اختیارمون بذارید. ویدئو هم محشر بود کلی با دوستان دیدیم و کیف کردیم تا الان به چهارتا پیج دادیم واسه تبلیغ که ۲تاش اصلا خوب نبود ولی ۲تای دیگه واقعا ترکوند، انتظارشو اصلا نداشتیم.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:آموزشگاه شیده

زمان شروع:آذر ماه 1399

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

«آموزشگاه شیده» برای تبلیغات همایش «ناک اوت» با مفهوم شبیه سازی کنکور نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت، تیزری که بتواند حس انگیزه و قدرت را در بین دانش‌ آموزان برانگیخته کند تا سریعتر اقدام به عمل کنند.

از این رو استودیو سمائی تصمیم به ساخت ویدئویی گرفت که در فضای کروماکی یا همان پرده سبز تصویر برداری می‌شد و در مرحله تدوین در کنار یک فضای آموزشی، فوتیح های آماده با موضوع انگیزشی به کار اضافه شد.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و مراحل تصویر برداری در استودیو سمائی به وسیله پرده سبز صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری بود. ضبط این محتوا ۵ ساعت زمان برد.برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خیلی ممنون آقای سمائی دقیقا همونی شد که میخواستم، همکاراتون هم خیلی زحمت کشیدند ازشون تشکر  ویژه کنید و اگه بخوام یه اشاره اجمالی از بازخورد این ویدئو بگم، حدود ۴۰ هزار نفر دیدنش، هم جذب فشالوور خوبی برام داشت و هم کل رزروی‌های ۱ ماه آیندم پر شد.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه