نام برند:

فروشگاه رابو

زمان شروع:

تیر ماه 1399

زمان تحویل پروژه:

48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه C

نیاز مشتری

80-80-3

محتواهای ویدئویی در اینستاگرام همواره نیاز کسب و کارها بوده و هست. این فروشگاه هم نیاز به یک تیزر ویدئویی داشت و در این تیزر قرار شد یکی از پر فروشترین محصولات این فروشگاه پرومت شود. درضمن این پروژه با کمترین هزینه انجام گرفت.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

از آنجا که قرار شد این کار با کمترین هزینه پیش برود، کل فرآیند کار با یک مدل و یک فیلمبردار صورت گرفت.لوکیشن، کوچه ها و پارک های شهرک غرب بود و با یک دوربین فیلمبرداری فول اچ دی که روی استاپلایذر سوار شده بود کار فیلمبرداری آغاز شد.ضبط این محتوا ۳ ساعت زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزار پریمیر استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

واقعا فکر نمیکردم با این قیمت بتونم کار و جمع کنم، پکیج هایی که شما بهم پیشنهاد دادید خیلی مقرون به صرفه و اقتصادیست، قطعا تولید محتوا با این تنوعی که شما در سبد محتوایی من دیدید، میتونه نتیجه های فوق‌العاده داشته باشه. بازم ممنون از همه بچه‌های خوب تیمتون.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک شریعتی

زمان شروع:تیر ماه 1399

زمان تحویل پروژه:48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه C

80-80-3

نیاز مشتری

محتواهای ویدئویی در اینستاگرام همواره نیاز کسب و کارها بوده و هست. این فروشگاه هم نیاز به یک تیزر ویدئویی داشت و در این تیزر قرار شد یکی از پر فروشترین محصولات این فروشگاه پرومت شود. درضمن این پروژه با کمترین هزینه انجام گرفت.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

واقعا فکر نمیکردم با این قیمت بتونم کار و جمع کنم، پکیج هایی که شما بهم پیشنهاد دادید خیلی مقرون به صرفه و اقتصادیست، قطعا تولید محتوا با این تنوعی که شما در سبد محتوایی من دیدید، میتونه نتیجه های فوق‌العاده داشته باشه. بازم ممنون از همه بچه‌های خوب تیمتون.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خیلی ممنون آقای سمائی دقیقا همونی شد که میخواستم، همکاراتون هم خیلی زحمت کشیدند ازشون تشکر  ویژه کنید و اگه بخوام یه اشاره اجمالی از بازخورد این ویدئو بگم، حدود ۴۰ هزار نفر دیدنش، هم جذب فشالوور خوبی برام داشت و هم کل رزروی‌های ۱ ماه آیندم پر شد.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه