نام برند:

فروشگاه بارس

زمان شروع:

مرداد ماه 1400

زمان تحویل پروژه:

48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

دیده شدن یکی از مهمترین نیازهای هر برند است و به طبع این فروشگاه هم نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که بتواند با انتشار آن از بسترهای گوناگون  جذب مشتری داشته باشد. قرار شد این تیزر در سایت آپارات و بستر اینستاگرام تبلیغات شود.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در فروشگاه بارس مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، تجهیزات کامل نورپردازی حرفه‌ای و حرکتی بود.ضبط این محتوا ۴ ساعت زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

خیلی دوست داشتم کارتون رو و نظر کلی از دوستان رو هم قبل از انتشار پرسیدم که خوشبختانه همه گفتند عالی بود و ما رو مجاب کرد تا آخر ویدئو رو ببینیم و خب این خیلی برام مهم بود. تاثیرش در آپارات خیلی چشمگیر نبود ولی با چنتا بلاگر که کارش کردم کلی مشتری مخاطب گرفتم.  تو پیج خودم هم ۲۷ هزار تا بازدید خورد.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:فروشگاه بارس

زمان شروع:مرداد ماه 1400

زمان تحویل پروژه:48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

دیده شدن یکی از مهمترین نیازهای هر برند است و به طبع این فروشگاه هم نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که بتواند با انتشار آن از بسترهای گوناگون  جذب مشتری داشته باشد. قرار شد این تیزر در سایت آپارات و بستر اینستاگرام تبلیغات شود.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در فروشگاه بارس مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، تجهیزات کامل نورپردازی حرفه‌ای و حرکتی بود.ضبط این محتوا ۴ ساعت زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خیلی دوست داشتم کارتون رو و نظر کلی از دوستان رو هم قبل از انتشار پرسیدم که خوشبختانه همه گفتند عالی بود و ما رو مجاب کرد تا آخر ویدئو رو ببینیم و خب این خیلی برام مهم بود. تاثیرش در آپارات خیلی چشمگیر نبود ولی با چنتا بلاگر که کارش کردم کلی مشتری مخاطب گرفتم.  تو پیج خودم هم ۲۷ هزار تا بازدید خورد.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه