نام برند:

برند o2

زمان شروع:

بهمن ماه 1400

زمان تحویل پروژه:

48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه B

نیاز مشتری

80-80-3

وارد کنند این محصول نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که بتواند هر چهار مدل این محصول را به خوبی نشان دهد.این تیزر صرفا جهت معرفی به بازار تولید شد.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

کل این کار داخل استودیو سمائی فیلمبرداری شد. دوربین ثابت بود و فقط مانور روی حرکت های محصول برنامه ریزی شده بود.از تکنیک هایی مانند بازی با نور و سایه، انداختن محصول داخل آب و غیره استفاده شد. بعضی از سکانس‌ها با پرده سبز فیلمبرداری می‌شد.تجهیزات بکار گرفته شده یک دوربین فول فریم، سه پایه و کیت کامل نورپردازی بود.ضبط این ویدئو ۸ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای پریمیر، افترافکت و فوتوشاپ استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

ممنون بابت زحماتتون، چیزی که میخواستم شد. به امید خدا برای کارای بعدی پر قدرت تر عمل می‌کنیم.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:برند 02

زمان شروع:بهمن ماه 1400

زمان تحویل پروژه:48 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه B

80-80-3

نیاز مشتری

وارد کنند این محصول نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که بتواند هر چهار مدل این محصول را به خوبی نشان دهد.این تیزر صرفا جهت معرفی به بازار تولید شد.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

کل این کار داخل استودیو سمائی فیلمبرداری شد. دوربین ثابت بود و فقط مانور روی حرکت های محصول برنامه ریزی شده بود.از تکنیک هایی مانند بازی با نور و سایه، انداختن محصول داخل آب و غیره استفاده شد. بعضی از سکانس‌ها با پرده سبز فیلمبرداری می‌شد.تجهیزات بکار گرفته شده یک دوربین فول فریم، سه پایه و کیت کامل نورپردازی بود.ضبط این ویدئو ۸ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای پریمیر، افترافکت و فوتوشاپ استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

ممنون بابت زحماتتون، چیزی که میخواستم شد. به امید خدا برای کارای بعدی پر قدرت تر عمل می‌کنیم.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه