نام برند:

شرکت نفت سپاهان

زمان شروع:

اردیبهشت 1397

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

باشگاه بدنسازی رکورد با فضایی کاملا حرفه ای نیاز به یک تیزر ویدیویی داشت که هم بتواند در سوشال و ماهواره تبلیغ کند.با توجه به این موضوع تیم اتاق فکر استودیو سمائی به نتیجه رسید که استراژی این ویدیو را با موضوعات انگیزشی شروع کند و با انرژی بالا ویدیو را به اتمام برساند.در کنار این موضوع قرار شد چند لاین آموزشی این باشگاه در این ویدیو پرومت شود.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و در فرودگاه هواپیماهای فوق سبک شهر رامسر مراحل تصویر برداری صورت گرفت.

نظر مشتری

80-80-1 copy

خیلی متشکر بابت زحمات تیم خوبتون، خروجی هم مطلوب مدیر عامل بود و هم روابط عمومی مجموعه.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:شرکت نفت سپاهان

زمان شروع:اردیبهشت 1397

زمان تحویل پروژه:72 ساعت

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

این پروژه به سفارش روابط عمومی شرکت نفت سپاهان صورت گرفت. نیاز این شرکت یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای، با تصاویر اسپرت به سبکی جدید بود، تیزری که بتواند در ۳۰ ثانیه بطور نامحسوس پیام خود را به مخاطب برساند. به اعتقاد تیم ما، هیچ چیز بیشتر از یک ویدئو با حس انرژی بالا، در یک فضای اسپرت کمتر دیده شده، نمی‌توانست نیاز مشتری را برطرف کند.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و در فرودگاه هواپیماهای فوق سبک شهر رامسر مراحل تصویر برداری صورت گرفت.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خیلی متشکر بابت زحمات تیم خوبتون، خروجی هم مطلوب مدیر عامل بود و هم روابط عمومی مجموعه.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه