نام برند:

همایش تلاشگران کیفیت کشور

زمان شروع:

اسفند 1400

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

در این همایش نیاز مشتری پوشش تصویری کل مراسم بود. درخواست کارفرما از استودیو سمائی این بود که از تمام قسمت ها و سخنران‌ها تصویرهای مجزا گرفته شود و با یک تدوین خلاقانه طوری این تصاویر کنار هم چیده شوند که گویای پیام این همایش باشد.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

پس از دریافت برنامه کلی مراسم از کارفرما، تیم اتاق فکر استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری‌برد این پروژه را نوشته و تجهیزات مورد نیاز را مشخص کردند.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۴ دوربین فیلمبرداری ۴K، تصویر برداری هوایی به وسیله کرین، تجهیزات کامل حرکتی و صدابرداری بود.ضبط این محتوا ۴ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

خسته نباشید میگم بهتون خروجی کار هم بسیار مورد پسند هیات مدیره قرار گرفت، از طرف من و هیات مدیر از تیم خوبتون تشکر ویژه کنید.در نهایت چیزی که خیلی نظر مارو به خودش جلب کرد، هماهنگی شما و تیمتون موقع برگزاری همایش بود، خیلی با نظم و حساب شده عمل می‌کردید و این چیزی بود که ما از تیم های قبلی اصلا ندیده بودیم.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:همایش تلاشگران کشور

زمان شروع:اسفند 1400

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

نیاز مشتری

در این همایش نیاز مشتری پوشش تصویری کل مراسم بود. درخواست کارفرما از استودیو سمائی این بود که از تمام قسمت ها و سخنران‌ها تصویرهای مجزا گرفته شود و با یک تدوین خلاقانه طوری این تصاویر کنار هم چیده شوند که گویای پیام این همایش باشد.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

پس از دریافت برنامه کلی مراسم از کارفرما، تیم اتاق فکر استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری‌برد این پروژه را نوشته و تجهیزات مورد نیاز را مشخص کردند.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۴ دوربین فیلمبرداری ۴K، تصویر برداری هوایی به وسیله کرین، تجهیزات کامل حرکتی و صدابرداری بود.ضبط این محتوا ۴ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

خسته نباشید میگم بهتون خروجی کار هم بسیار مورد پسند هیات مدیره قرار گرفت، از طرف من و هیات مدیر از تیم خوبتون تشکر ویژه کنید.در نهایت چیزی که خیلی نظر مارو به خودش جلب کرد، هماهنگی شما و تیمتون موقع برگزاری همایش بود، خیلی با نظم و حساب شده عمل می‌کردید و این چیزی بود که ما از تیم های قبلی اصلا ندیده بودیم.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه