نام برند:

شرکت وود سازه

زمان شروع:

دی ماه ۱۳۹۹

زمان تحویل پروژه:

۷۲ ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

کار این شرکت ساخت سازه‌های تمام چوبی است که نیاز داشت این پیام را در قالب یک ویدئو به مخاطب هدف برساند در پی همین مساله از استودیو سمائی خواستند تا یک تیزر از خروجی نهایی کار تهیه کنند. البته نظر تیم استراتژی این بود که از مراحل ساخت هم تصویرهایی داشته باشیم اما کارفرما بنا به دلایلی موافقت نکردند. در هر صورت نیاز کارفرما رساندن پیام بزند بود که با تولید این تیزر به هدفشان رسدند.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و  در محل ساخت این سازه  مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: یک دوربین فیلمبرداری ۴K، تصویربرداری هوایی ۴K و تجهیزات حرکتی بود.ضبط این ویدئو ۳ ساعت زمان برد و برای تدوین این کار از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

آقای سمائی واقعا ممنون کار با کیفیت و تمیزی شد از آقای کریمی هم تشکر کنید، من که راضی بودم و با فرستادن این ویدئو به مخاطبان هدفم نتیجه خوبی گرفتم.انشالله در پروژه های بعدی موادی که گفتید رو لحاظ می‌کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم. 

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:شرکت وود سازه

زمان شروع:دی ماه ۱۳۹۹

زمان تحویل پروژه:۷۲ ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

کار این شرکت ساخت سازه‌های تمام چوبی است که نیاز داشت این پیام را در قالب یک ویدئو به مخاطب هدف برساند در پی همین مساله از استودیو سمائی خواستند تا یک تیزر از خروجی نهایی کار تهیه کنند. البته نظر تیم استراتژی این بود که از مراحل ساخت هم تصویرهایی داشته باشیم اما کارفرما بنا به دلایلی موافقت نکردند. در هر صورت نیاز کارفرما رساندن پیام بزند بود که با تولید این تیزر به هدفشان رسدند.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و  در محل ساخت این سازه  مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: یک دوربین فیلمبرداری ۴K، تصویربرداری هوایی ۴K و تجهیزات حرکتی بود.ضبط این ویدئو ۳ ساعت زمان برد و برای تدوین این کار از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

آقای سمائی واقعا ممنون کار با کیفیت و تمیزی شد از آقای کریمی هم تشکر کنید، من که راضی بودم و با فرستادن این ویدئو به مخاطبان هدفم نتیجه خوبی گرفتم.انشالله در پروژه های بعدی موادی که گفتید رو لحاظ می‌کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم. 

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه