نام برند:

کلینیک شریعتی

زمان شروع:

خرداد 1400

زمان تحویل پروژه:

خرداد 1400

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

اطلاع رسانی در همه حوزه های خدماتی میتواند یک محتوای بسیار ارزشمند از دید مخاطب باشد و هدف از تولید این محتوای ویدئویی همین استراتژی بود . تیم اتاق فکر استودیو سمائی با آماده کردن یک سری سوالات پرتکرار از نظر مخاطب و با رساندن جواب همین سوال ها از زبان یک متخصص این پیام را ارسال کردند که در این کلینیک یک متخصص وجود دارد و برای همه سوالهای آنها جواب های کارشناسی شده ، منطقی دارد .

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود .

نظر مشتری

80-80-1 copy

به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست . و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند . بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم . نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوق‌الاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند .

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک شریعتی

زمان شروع:خرداد 1400

زمان تحویل پروژه:24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

اطلاع رسانی در همه حوزه های خدماتی میتواند یک محتوای بسیار ارزشمند از دید مخاطب باشد و هدف از تولید این محتوای ویدئویی همین استراتژی بود . تیم اتاق فکر استودیو سمائی با آماده کردن یک سری سوالات پرتکرار از نظر مخاطب و با رساندن جواب همین سوال ها از زبان یک متخصص این پیام را ارسال کردند که در این کلینیک یک متخصص وجود دارد و برای همه سوالهای آنها جواب های کارشناسی شده ، منطقی دارد .

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود .

80-80-1 copy

نظر مشتری

به گفته خانم جمالی مدیر کلینیک، بعد از انتشار این محتوا دوستان بیشتری به قبیله ایشان اضافه شدند، دوستانی که با این محتوای ویدئویی ارتباط صمیمانه ای با خانم جمالی برقرار کردند و هنوز هم ادامه دارد . نتیجه این محتوای ویدئویی نشان دادن تخصص در کنار حس صمیمیت بود .

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه