نام برند:

کلینیک شریعتی

زمان شروع:

اردیبهشت 1400

زمان تحویل پروژه:

24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

کلینیک شریعتی

نیاز مشتری

80-80-3

نیاز کلینیک شریعتی جذب مخاطب هدفی بود که یک مشکل حاد پوستی داشتند . تیم اتاق فکر استودیو سمائی سناریویی نوشتند که دغدغه این بیماران را برطرف کند و راه حلی برای مشکلشان ارائه شود . جالب اینجاست که قرار نیست بطور مستقیم به مخاطب هدف بگوییم اینجا جاییست که دنبالش می گردد بلکه قرار فقط راه حل را ارائه کنیم و در ادامه بازاریابی محتوایی این مخاطبان خود به این نتیجه میرسند که کلینیک شریعتی مناسبترین گزینه می‌باشد .

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری بود .بر

نظر مشتری

80-80-1 copy

به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست . و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند . بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم . نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوق‌الاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند .

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک شریعتی

زمان شروع:اردیبهشت 1400

زمان تحویل پروژه:24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

نیاز کلینیک شریعتی جذب مخاطب هدفی بود که یک مشکل حاد پوستی داشتند . تیم اتاق فکر استودیو سمائی سناریویی نوشتند که دغدغه این بیماران را برطرف کند و راه حلی برای مشکلشان ارائه شود . جالب اینجاست که قرار نیست بطور مستقیم به مخاطب هدف بگوییم اینجا جاییست که دنبالش می گردد بلکه قرار فقط راه حل را ارائه کنیم و در ادامه بازاریابی محتوایی این مخاطبان خود به این نتیجه میرسند که کلینیک شریعتی مناسبترین گزینه می‌باشد .

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری بود .

80-80-1 copy

نظر مشتری

به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست . و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند . بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم . نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوق‌الاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند .

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه