نام برند:

فروشگاه ویزلند

زمان شروع:

بهمن 1400

زمان تحویل پروژه:

48 ساعت

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

فروشگاه ویزلند یکی از برندهای مطرح در کسب و کار کیف و کفش های چرم هستند و این محتوا با استراتژی فروش شب عید برنامه ریزی شد چرا که مدیر  این برند در کمپین تبلیغاتی بود و نیاز به یک محتوای ویدئو داشت که بتواند نظر مخاطب را جلب کند و مخاطب برای دیدن این ویدئو تا آخر زمان بگذارد. این زمان گذاشتن باعث میشود که نرخ تعامل بالا برود و در نتیجه محتوا به افراد بیشتری نشان داده شود.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و در یکی از شعب این فروشگاه مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، تجهیزات کامل نورپردازی حرفه‌ای، صدابرداری و حرکتی بود.ضبط این محتوا ۴ ساعت زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

جناب سمائی واقعا دست خوش، ما تعریف تیم شما رو از همکارها شنیده بودیم ولی این ویدیویی واقعا بازخورد خیلی خوبی داشت، حدود ۳۰ هزار نفر تا الان دیدنش یعنی یجورایی مثل یه ویتامین عمل کرد تو این کمپین، واقعا دمتون گرم، خواستم با این پیمام یه تشکر ویژه کنم و ازتون درخواست کنم که ضحمت عکاسی از کیف و کفش ها هم  بکشید. فقط هوای مارو داشته باشید.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:فروشگاه ویزلند

زمان شروع:بهمن 1400

زمان تحویل پروژه:72 ساعت

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

فروشگاه ویزلند یکی از برندهای مطرح در کسب و کار کیف و کفش های چرم هستند و این محتوا با استراتژی فروش شب عید برنامه ریزی شد چرا که مدیر  این برند در کمپین تبلغاتی بود و نیاز به یک محتوای ویدئو داشت که بتواند نظر مخاطب را جلب کند و مخاطب برای دیدن این ویدئو تا آخر زمان بگذارد. این زمان گذاشتن باعث میشود که نرخ تعامل بالا برود و در نتیجه محتوا به افراد بیشتری نشان داده شود.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و در یکی از شعب این فروشگاه مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، تجهیزات کامل نورپردازی حرفه‌ای، صدابرداری و حرکتی بود.ضبط این محتوا ۴ ساعت زمان برد و برای تدوین این محتوا از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و داوینچی استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

جناب سمائی واقعا دست خوش، ما تعریف تیم شما رو از همکارها شنیده بودیم ولی این ویدئو واقعا بازخورد خیلی خوبی داشت، حدود ۳۰ هزار نفر تا الان دیدنش یعنی یجورایی مثل یه ویتامین عمل کرد تو این کمپین، واقعا دمتون گرم، خواستم با این پیمام یه تشکر ویژه کنم و ازتون درخواست کنم که ضحمت عکاسی از کیف و کفش ها هم  بکشید. فقط هوای مارو داشته باشید.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه