نام برند:

گالری مونستون

زمان شروع:

مهرماه 1399

زمان تحویل پروژه:

72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه B

نیاز مشتری

80-80-3

نیاز مشتری در این پروژه یک تیزر تبلیغاتی بود، تیزری که بتواند محصولات تولید شده را به خوبی نشان دهد. قرار شد از مدل استفاده کنیم ولی طوری که چهره مشخص نباشد و تمام نماها به صورت کلزآپ گرفته شود. این تیزر در شبکه های اجتماعی انتشار داده شد که در قسمت «نظر مشتری» نتیجه را می بینیم.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و  مراحل تصویر برداری در دفتر مرکزی گالری مونستون صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: یک دوربین فیلمبرداری ۴K به همراه تجهیزات حرکتی و تجهیزات نورپردازی بود.ضبط این ویدئو ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

آقای سمائی و آقای کریمی واقعا ممنون، کاملا محصولات تو ویدئو دیده میشد و نظر و خیلی خوب جلب می‌کرد.

من تیزر رو دادم تبلیغ، حدود ۱۰۰ هزار نفر اونو دیدن و بعدش کلی سفارش داشتم، از کسانی که واسم تبلیغ رفتن پرسیدم، اوناهم گفتن خیلی ها تا آخر ویدئو رو دیدن و این نشانگر تیم حرفه‌ای شماست. برای ساخت تیزر بعدی از چند روز قبل باهاتون هماهنگ میکنم.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:گالری مونستون

زمان شروع:مهرماه 1399

زمان تحویل پروژه:72 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه B

80-80-3

نیاز مشتری

نیاز مشتری در این پروژه یک تیزر تبلیغاتی بود، تیزری که بتواند محصولات تولید شده را به خوبی نشان دهد. قرار شد از مدل استفاده کنیم ولی طوری که چهره مشخص نباشد و تمام نماها به صورت کلزآپ گرفته شود. این تیزر در شبکه های اجتماعی انتشار داده شد که در قسمت «نظر مشتری» نتیجه را می بینیم.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و  مراحل تصویر برداری در دفتر مرکزی گالری مونستون صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: یک دوربین فیلمبرداری ۴K به همراه تجهیزات حرکتی و تجهیزات نورپردازی بود.ضبط این ویدئو ۶ ساعت زمان برد و برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

آقای سمائی و آقای کریمی واقعا ممنون، کاملا محصولات تو ویدئو دیده میشد و نظر و خیلی خوب جلب می‌کرد.

من تیزر رو دادم تبلیغ، حدود ۱۰۰ هزار نفر اونو دیدن و بعدش کلی سفارش داشتم، از کسانی که واسم تبلیغ رفتن پرسیدم، اوناهم گفتن خیلی ها تا آخر ویدئو رو دیدن و این نشانگر تیم حرفه‌ای شماست. برای ساخت تیزر بعدی از چند روز قبل باهاتون هماهنگ میکنم.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه