نام برند:

کلینیک نیروانا

زمان شروع:

مرداد ماه 1401

زمان تحویل پروژه:

24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

کلینیک نیروانا تازه کار خود را آغاز کرده و تیم تولید محتوای استودیو سمائی این نیاز را برای مجموعه نیروانا در مرحله ابتدایی دیده که باید خدمات  کلینیک، هر کدام بطور جداگانه مارکت شود تا گام گام مراحل بازاریابی محتوایی پیش رود. و از آنجا که این مجموعه با یک شخص قرار معرفی شود در تمام ویدئوها از تکنیک های پرسنال برنینگ استفاده شده.

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک نیروانا مراحل تصویر برداری صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود. ضبط این محتوا ۱ساعت زمان برد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

نظر مشتری محترم استودیو سمائی نسب به این محتوا بسیار جالب بود، زیرا مخاطبانی که این محتوا را دیدند تاثیر این دستگاه را روی پوست بخوبی درک کردند. به گفته خانم جمالی مدیر کلینیک این محتوا توانست بدون تبلیغات، ۱۲ نفر از بین ۱۲۰ نفر بازدید کننده این محتوا را مشتری این محصول کند.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک نیروانا

زمان شروع:مرداد ماه 1401

زمان تحویل پروژه:24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

کلینیک نیروانا تازه کار خود را آغاز کرده و تیم تولید محتوای استودیو سمائی این نیاز را برای مجموعه نیروانا در مرحله ابتدایی دیده که باید خدمات  کلینیک، هر کدام بطور جداگانه مارکت شود تا گام گام مراحل بازاریابی محتوایی پیش رود. و از آنجا که این مجموعه با یک شخص قرار معرفی شود در تمام ویدئوها از تکنیک های پرسنال برنینگ استفاده شده.

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک نیروانا مراحل تصویر برداری صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۱ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود. ضبط این محتوا ۱ساعت زمان برد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

نظر مشتری محترم استودیو سمائی نسب به این محتوا بسیار جالب بود، زیرا مخاطبانی که این محتوا را دیدند تاثیر این دستگاه را روی پوست بخوبی درک کردند. به گفته خانم جمالی مدیر کلینیک این محتوا توانست بدون تبلیغات، ۱۲ نفر از بین ۱۲۰ نفر بازدید کننده این محتوا را مشتری این محصول کند.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه