نام برند:

کلینیک نیروانا

زمان شروع:

اردیبهشت 1401

زمان تحویل پروژه:

24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

یکی از محتواهایی که میتواند مسیر پرسنال برندینگ را هموار سازد، محتوای ویدئویی بدون کلام است . در این محتوای ویدئویی تیم استودیو سمائی سعی بر آن داشته که با ثبت تصاویر متعدد از سوژه‌ی در حال کار کردن و در ادامه تدوین و ادیت رنگ و نور رویایی همراه با یک موزیک متن آرامش بخش بتواند دنیایی را برای مخاطب متصور کند که در کنار دریافت حس سلامتی و شادابی بنداند با شخصی در ارتباط خواهد بود که متخصص کار خودش است . این مهم یکی از نیازهای هر کسب و کار میباشد .

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک نیروانا مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود . ضبط این محتوا ۱ساعت زمان برد .

نظر مشتری

80-80-1 copy

به گفته خانم جمالی مدیر کلینیک، بعد از انتشار این محتوا دوستان بیشتری به قبیله ایشان اضافه شدند، دوستانی که با این محتوای ویدئویی ارتباط صمیمانه ای با خانم جمالی برقرار کردند و هنوز هم ادامه دارد . نتیجه این محتوای ویدئویی نشان دادن تخصص در کنار حس صمیمیت بود .

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک نیروانا

زمان شروع:اردیبهشت 1401

زمان تحویل پروژه:24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

یکی از محتواهایی که میتواند مسیر پرسنال برندینگ را هموار سازد، محتوای ویدئویی بدون کلام است . در این محتوای ویدئویی تیم استودیو سمائی سعی بر آن داشته که با ثبت تصاویر متعدد از سوژه‌ی در حال کار کردن و در ادامه تدوین و ادیت رنگ و نور رویایی همراه با یک موزیک متن آرامش بخش بتواند دنیایی را برای مخاطب متصور کند که در کنار دریافت حس سلامتی و شادابی بنداند با شخصی در ارتباط خواهد بود که متخصص کار خودش است . این مهم یکی از نیازهای هر کسب و کار میباشد .

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند . در ادامه تیم تولید، استوری وورد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک نیروانا مراحل تصویر برداری صورت گرفت . تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود . ضبط این محتوا ۱ساعت زمان برد .

80-80-1 copy

نظر مشتری

به گفته خانم جمالی مدیر کلینیک، بعد از انتشار این محتوا دوستان بیشتری به قبیله ایشان اضافه شدند، دوستانی که با این محتوای ویدئویی ارتباط صمیمانه ای با خانم جمالی برقرار کردند و هنوز هم ادامه دارد . نتیجه این محتوای ویدئویی نشان دادن تخصص در کنار حس صمیمیت بود .

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه