نام برند:

کلینیک نیروانا

زمان شروع:

اردبیشهت 1401

زمان تحویل پروژه:

24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:

گروه A

نیاز مشتری

80-80-3

مدیر کلینک به تیم استودیو سمائی موضوعی را مطرح کردند مبنی بر اینکه یکی از خدمات بصورت ویژه مارکت شود و یک استراتژی تبلیغاتی با تعریف محصول بازار پسند مطرح شد. قرار بر این شد که محتوای ویدئویی تولید شود که نشان دهنده کامل این محصول باشد اما بصورت خیلی خلاصه و گویای پیام محتوا. 

فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم

80-80-2

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک نیروانا مراحل تصویر برداری صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود. ضبط این محتوا ۱ساعت زمان برد.

نظر مشتری

80-80-1 copy

این اولین محتوای ویدئویی بود که بعد از یک تبلیغ تستی گذاشتم. اصلا توقع نداشتم همچین بازخوردی داشته باشه، الان میتونم بگم از انتخابم (استودیو سمائی) راضیم. چون با یه حرکت کوچیک تونستند یه قدم بزرگ منو کسب و کارم رو به جلو پرتاب کنن. واقعا ازتون متشکرم.این متنی بود که خانم جمالی در پاسخ به آقای سمائی بابت رضایت از روند کار ارسال کردند و ما آن را با شما به اشتراک گذاشتیم. این متنی بود که خانم جمالی در پاسخ به آقای سمائی بابت رضایت از روند کار ارسال کردند و ما آن را با شما به اشتراک گذاشتیم.

وبلاگ

مزایا و معایب برندسازی فردی

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برندسازی شخصی چیست؟

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نام برند:کلینیک نیروانا

زمان شروع:اردبیشهت 1401

زمان تحویل پروژه:24 ساعت بعد

کیفیت فیلمبرداری:گروه A

80-80-3

نیاز مشتری

مدیر کلینک به تیم استودیو سمائی موضوعی را مطرح کردند مبنی بر اینکه یکی از خدمات بصورت ویژه مارکت شود و یک استراتژی تبلیغاتی با تعریف محصول بازار پسند مطرح شد. قرار بر این شد که محتوای ویدئویی تولید شود که نشان دهنده کامل این محصول باشد اما بصورت خیلی خلاصه و گویای پیام محتوا. 

80-80-2

فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم

ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند. در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک نیروانا مراحل تصویر برداری صورت گرفت. تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل، ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود. ضبط این محتوا ۱ساعت زمان برد.

80-80-1 copy

نظر مشتری

این اولین محتوای ویدئویی بود که بعد از یک تبلیغ تستی گذاشتم. اصلا توقع نداشتم همچین بازخوردی داشته باشه، الان میتونم بگم از انتخابم (استودیو سمائی) راضیم. چون با یه حرکت کوچیک تونستند یه قدم بزرگ منو کسب و کارم رو به جلو پرتاب کنن. واقعا ازتون متشکرم.این متنی بود که خانم جمالی در پاسخ به آقای سمائی بابت رضایت از روند کار ارسال کردند و ما آن را با شما به اشتراک گذاشتیم. این متنی بود که خانم جمالی در پاسخ به آقای سمائی بابت رضایت از روند کار ارسال کردند و ما آن را با شما به اشتراک گذاشتیم.

13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه می‌شود، نام تجاری  ( بیشتر بخوانید )

برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)

برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند.  ( بیشتر بخوانید )

نمونه کارهای مشابه