نام برند:
کلینیک شریعتی
زمان شروع:
شهریور ماه 1400
زمان تحویل پروژه:
48 ساعت بعد
کیفیت فیلمبرداری:
گروه A
نیاز مشتری
کلینیک شریعتی نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که یکی از لاینهای خدماتی مجموعه را به تصویر بکشد، طوری که جذابیت و کیفیت تصاویر بتواند وجه تمایزی با سایر رقبا ایجاد کند. این محتوا قرار شد در سایت و اینستاگرام کلینیک شریعتی بارگذاری شود.
فرآیندی که جهت پیاده سازی پروژه طی کردیم
ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود.برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.
نظر مشتری
به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست. و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند. بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم.نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوقالاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند.
13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه میشود، نام تجاری ( بیشتر بخوانید )
برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)
برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند. ( بیشتر بخوانید )
نام برند:کلینیک شریعتی
زمان شروع:شهریور ماه 1400
زمان تحویل پروژه:48 ساعت بعد
کیفیت فیلمبرداری:گروه A
نیاز مشتری
کلینیک شریعتی نیاز به یک تیزر تبلیغاتی داشت که یکی از لاینهای خدماتی مجموعه را به تصویر بکشد، طوری که جذابیت و کیفیت تصاویر بتواند وجه تمایزی با سایر رقبا ایجاد کند. این محتوا قرار شد در سایت و اینستاگرام کلینیک شریعتی بارگذاری شود.
فرآیندی پیاده سازی پروژه طی کردیم
ابتدا تیم اتاق فکر، استراتژی این ویدئو را پیاده سازی کرده و تحویل تیم تولید دادند.در ادامه تیم تولید، استوری برد این پروژه را نوشته و تجهیزات لازمه را مشخص کردند و با هماهنگی قبلی در کلینیک شریعتی مراحل تصویر برداری صورت گرفت.تجهیزاتی که در این پروژه بکار گرفته شد شامل: ۲ دوربین فیلمبرداری ۴K ، دوربین عکاسی فول فریم، تجهیزات کامل نورپردازی، صدابرداری و حرکتی بود.برای تدوین این ویدئو از نرم افزارهای، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت استفاده شد.
نظر مشتری
به گفته خانم شریعتی مدیریت کلینیک، ایشان بودند که استودیوی ما را از بین هزاران استودیو انتخاب کردند که خب موجب افتخار ماست. و ایشان میگویند با توجه به حساسیت های بسیار زیادی که دارند ترجیح دادند با یک تیم کاملا فنی کار را جلو ببرند. بعد از تحویل کار، خانم شریعی بسیار رازی بودند که ما از این حس ایشان ویدئویی در همان لحظه تهیه کردیم و آن را با شما به اشتراک گذاشتیم.نتیجه ای که با استراتژی اتاق فکر بوجود آمد فوقالاده بود و سیل عظیمی از مخاطبان ایشان ارتباط موثری با این ویدئو گرفتند.
13 مزایا و معایب برندسازی فردیبرندسازی فردی ممکن است اشاره ای به یکی از دو شکل متمایز برندسازی باشد.ممکن است اشاره ای به برندهای جانبی، برندسازی محصول فردی یا چند برندینگ باشد. در این استراتژی، به هر محصولی که به بازار ارائه میشود، نام تجاری ( بیشتر بخوانید )
برند شخصی شما نحوه تبلیغ خودتان است. این ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت است که می خواهید دنیا شما را ببیند. این بیان داستان شماست، و اینکه چگونه رفتار، رفتار، کلمات گفته شده و ناگفته و نگرش شما را منعکس می کند.(بیشتر بخوانید)
برندسازی شخصی تلاش آگاهانه و عمدی برای ایجاد و تأثیرگذاری بر ادراک عمومی از یک فرد از طریق قرار دادن آنها به عنوان یک مرجع در صنعت خود، ارتقای اعتبار آنها و متمایز کردن خود از رقبا، برای پیشرفت حرفه ای و گسترش دایره نفوذ آنها است. و تأثیر بیشتری دارند. ( بیشتر بخوانید )