وبلاگ

?What are the benefits of personal branding

فواید برندسازی شخصی چیست – چرا زحمت بکشیم؟

بیایید با آن روبرو شویم، هیچ کس صبح از خواب بیدار نمی شود و فکر می کند: “هوم، امروز به یک برند شخصی نیاز دارم!”

 

احساسات اکثر مردم بیشتر در امتداد این موارد است: «چرا باید زحمت سرمایه‌گذاری روی برند شخصی‌ام را بدهم، مطمئناً مردم از رزومه / پروفایل لینکدین من می‌دانند که چرا من خوب هستم!»

 

من این مکالمه را بارها و بارها با افرادی دارم که خیلی عادت کرده اند بخشی از یک ماشین برندسازی شرکتی باشند – جایی که صادقانه بگویم ما با پس زمینه ترکیب می شویم و از مجموعه ای از قوانین برند پیروی می کنیم.

 

من را اشتباه نگیرید، این می تواند بسیار ایمن و رضایت بخش باشد… باید بدانم. من با برخی از برندهای شگفت انگیز در روزهای شرکتم کار کردم، از جمله فایننشال تایمز (شامپاین صورتی، هوشمندانه و زیاد صورتی)، موسسه مدیران (کت و شلوارهای فکری، تاریخچه غنی و آموزش کارگردانی پیشرو در جهان) و انجمن کالج ها (به آموزش بیشتر، کاهش بودجه و کارکنان انعطاف پذیر و الهام بخش کالج فکر کنید).

من یک بازاریاب جاه طلب بودم (هنوز هستم!) و حمایت از برند شرکتم را بخشی از شرح شغل خود می دیدم. من از بودن بخشی از برند آنها و جا افتادن آنها لذت بردم – به همان اندازه که وقتی قد بلند، بلوند و آلمانی هستید (از هرکس دیگری در اتاق مستقیمتر فکر کنید!)

 

چهار سال پیش همه چیز برای من تغییر کرد. من به‌طور داوطلبانه اخراج شدم و ناگهان بدون یک کتاب نام تجاری 30 صفحه‌ای «آن‌جا» شدم تا به من بگوید چگونه صدا کنم، درباره چه چیزی نظر بدهم و چگونه به نظر برسم (خوب، اکنون کمی اغراق می‌کنم!)

 

با نگاهی به گذشته، تنها زمانی که شروع به سرمایه گذاری در برند شخصی خود کردم، اتفاقاتی برای من و کسب و کارم Wunderstars افتاد.

 

بنابراین، اگر هنوز شک دارید، ادامه مطلب را بخوانید تا من مزایای کلیدی برای توسعه برند شخصی شما را به اشتراک بگذارم.

شما را وادار می کند عمیق بگردید و “چرا” خود را تعریف کنید

یکی از اولین گام‌ها در توسعه یک برند شخصی، تعریف ارزش‌ها و آنچه که برای آن ایستاده‌اید، است. شما می خواهید به یک برند شخصی دست پیدا کنید که واقعاً شما هستید و برای مخاطبان شما جذاب است.

 

«چرا» شما همان چیزی است که شما را وادار می کند – چیزی که شما را از رختخواب بیرون می آورد. از آنجا که اجازه دهید با آن روبرو شویم، ایجاد و راه اندازی کسب و کار خود در پارک پیاده روی نیست. بالا و پایین های زیادی در کار کردن روزانه در خارج از منطقه راحتی شما دخیل هستند.

 

دانستن اینکه چرا کاری را که انجام می‌دهید – و یادآوری آن به خودتان – به شما کمک می‌کند تا با این اوج و فرودها کنار بیایید.

 

شناسایی چرایی خود و استفاده از آن به عنوان بخشی از داستان خود واقعاً نیروبخش و انرژی بخش است.

به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بشناسید و چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید

برندسازی شخصی هرگز نمی تواند به تنهایی انجام شود.

 

واقعیت این است که شما روی آن سرمایه گذاری می کنید تا کسب و کار خود را توسعه دهید و درآمد بیشتری کسب کنید. برندسازی شما باید با افرادی که می‌خواهید با آنها کار کنید همخوانی داشته باشد.

 

یک برند شخصی قدرتمند به همان اندازه که به مخاطبان شما مربوط می شود. از خود بپرسید که مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ امیدها، رویاها و نگرش آنها چیست؟

 

آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و چگونه می توانید خود را به عنوان راه حلی برای چالش هایی که با آن روبرو هستند قرار دهید؟

 

این بینش به شما کمک می کند تا محتوایی ایجاد کنید که ارزش واقعی برای آنها فراهم کند و آنها را ذاتاً به سمت شما و برندتان جذب کند.

 

تا آنجا پیش بروید که برند شخصی خود را برای شخصی که می خواهید با او کار کنید ایجاد کنید. به دقت در مورد آنچه لذت می برید فکر کنید. برای چه چیزی می توانید حقوق خوبی دریافت کنید؟ از کجا می توانید نیاز به چیزی را که ارائه می دهید پیدا کنید؟

 

فروش “شما” را آسان تر می کند

اگر نتوانید با اطمینان خودتان را مطرح کنید، چه کسی به شما ایمان خواهد آورد و پول نقد خود را برای همکاری با شما جدا خواهد کرد؟

 

اکنون، من خودم را یک بریتانیایی خوانده می‌دانم که از سال 1995 در اینجا زندگی می‌کنم، و این درست است که ما دوست نداریم درباره اینکه چرا از بقیه بهتر هستیم صحبت کنیم.

 

اما نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که یک برند شخصی مشخص می کند که چرا ما با دیگران متفاوت هستیم و این واقعا به شما کمک می کند تا در فروش خدمات خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

 

بسیاری از کارآفرینان با سندرم خیانتکار دست و پنجه نرم می کنند، که منجر به دریافت هزینه کمتر برای خدماتشان می شود. توسعه برند شخصی شما خط لوله و توانایی شما برای فروش بیشتر – و مهمتر از همه – با قیمت مناسب را تقویت می کند!

 

با افرادی که از کار کردن با آنها لذت می برید روابط برقرار می کند

مردم از مردم خرید می کنند. چگونه می توانید با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید اگر در پس زمینه های اجتماعی ترکیب شده باشید یا در ارتباطات خود بسیار شرکتی باشید؟

 

طبیعی است که در مورد به اشتراک گذاشتن جنبه های آسیب پذیر و نواقص خود احساس نگرانی کنید، اما واقعیت این است که مردم به سمت افراد قابل ربط کشیده می شوند – و به سمت نواقص آنها.

 

وقتی جوانتر بودم، برای نرم کردن لهجه آلمانی و سبک نسبتاً مستقیم در انتقال پیام هایم بسیار سخت کار می کردم. حالا به عیب هایم تکیه می کنم و روی آنها بازی می کنم. پس اگر نتوانم کلماتی را که با “v” یا “w” شروع می شوند به خوبی تلفظ کنم، چه؟ من را منحصر به فرد می کند! به عنوان بخشی از برند شخصی ام، از واژه آلمانی عجیب و غریب و تربیت آلمان شرقی خود به عنوان بخشی از داستان سرایی خود استفاده می کنم.

 

چون تظاهر نمی‌کنم کسی هستم که نیستم، مردم به من اعتماد دارند. وقتی یکی از ویدیوهای من را تماشا می‌کنید، من را دقیقاً همانطور که وقتی با من ملاقات می‌کنید پیدا خواهید کرد.

برای من که مهم است. و باعث فروش می شود. من ممکن است برای افرادی که خود را خیلی جدی می‌گیرند جذاب نباشم، اما این خوب است، زیرا من دوست دارم زمانی که با مشتریان کار می‌کنم لذت ببرم.

 

صادق بودن در مورد اینکه چه کسی هستید به شما کمک می کند قبیله خود را جذب کنید – این یک موقعیت برد-برد است!

 

شما را برای مخاطبان به یاد ماندنی تر می کند

به ندرت مفاهیم کاملاً جدید و پیشگامانه وجود دارد. همه ما پیام مشابهی داریم، اما شما به عنوان پیام رسان – شما واقعا منحصر به فرد هستید.

 

یک برند شخصی به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را به عنوان یک پیام رسان آزاد کنید و به شما کمک می کند تا آن پیام را داشته باشید.

 

بازار امروز فوق العاده شلوغ است. برای مثال، اگر «مشاور بازاریابی در کمبریج» را در گوگل جستجو کنید، بیش از 20 میلیون نتیجه پیدا خواهید کرد.

 

این حتی دلیل بیشتری برای ترکیب نشدن و وانیلی بودن آن است. شما باید به افراد مناسب دلایلی بدهید تا شما را دوست داشته باشند و به خاطر بسپارند، و برندسازی شخصی میانبر شما برای این امر است.

 

یک نام تجاری شخصی به یاد ماندنی، احتمال ارجاع کارآفرینان دیگر را افزایش می دهد، زیرا آنها نیز شما را به یاد می آورند.

 

قدردانی نکرده بودم که چه مقدار از کسب و کار من از ارجاعات کارآفرینان دیگر به دست می آید. این یک کانال کسب عالی است و اگر برند شخصی خود را پرورش ندهید، هرگز از پتانسیل آن بهره نخواهید برد.

وقتی به مشاوران رسانه‌های اجتماعی فکر می‌کنم (من چندین نفر را می‌شناسم)، برند شما یکی از برجسته‌ترین موارد است. این بدان معناست که اگر کسی از من توصیه ای بخواهد، طبیعتاً متمایز خواهید شد. این جوهره دلیل اهمیت ایجاد یک برند شخصی است: شما شانس بیشتری برای تبدیل شدن به محبوبیت شخصی دارید.

 

جان اسپیریان، نویسنده فنی

 

به شما امکان می دهد شخصیت خود را نشان دهید

 

یک برند شخصی تعریف شده، شخصیت شما را به خط مقدم می برد – انرژی بخش ترین و موثرترین راه برای انتقال پیام شما.

 

برای مثال، اگر در زمینه همدلی و همدلی بزرگ هستید، این امر باعث درخشش و جذب افرادی می شود که رویکرد حمایتی را ترجیح می دهند.

 

یک مثال عالی از این موضوع، Lyndsay Cambridge و عضو Youpreneur، Martin Huntbach است که اخیراً عضویت آنلاین خود را راه اندازی کرده اند Make Your Mark Online. در طول بررسی رایگان وب سایت در گروه فیس بوک خود، درک آنها از اینکه چگونه مردم می توانند در مورد وب سایت خود احساس خجالت کنند، بلافاصله به دست می آید. هر دو Lyndsay و Martin دارای مارک های شخصی معتبر هستند که با بازار هدف آنها طنین انداز می شود.

 

اندرو و پیت را به عنوان مثال دیگری در نظر بگیرید. برداشت سرگرم‌کننده و «خسته‌کننده» آن‌ها در آموزش به مردم در مورد بازاریابی محتوا، کسانی را جذب می‌کند که هنگام یادگیری چیزهای جدید، حس شوخ طبعی را ترجیح می‌دهند و به آنها علاقه دارند.

 

لحن صدای شما شخصیت شما روی کاغذ در ارتباطات دیجیتال است، بنابراین مطمئن شوید که پر از شخصیت است. اغلب اوقات می بینم که افراد در لینکدین، صفحه درباره درباره خود و وب سایت هایشان خیلی رسمی رفتار می کنند.

 

در عوض، پیام های خود را با شخصیت خود تقویت کنید تا با پس زمینه ترکیب نشوید. برجسته شدن چیز خوبی است!

باعث ارتباط بیشتر شما و کسب و کارتان و ایجاد اعتماد می شود

یک لوگو به تنهایی باعث ایجاد اعتماد نمی شود. آشنایی با شخصی که خدمات ارائه می دهد انجام می دهد.

 

اخیراً با الکس کرتیس، عضو Youpreneur، برای پادکست Lead Generation for Financial Services مصاحبه ای انجام دادم و به این نتیجه رسیدیم که وقتی صحبت از اعتماد به پس انداز زندگی به کسی می شود، اعتماد مانند بسیاری از خریدهای دیگر در تصمیم خرید نقش اساسی دارد.

 

چگونه اعتماد ایجاد خواهید کرد؟ حضور آنلاین قوی؟ آره. ثبات؟ آره. اما نشان دادن خود و دادن پنجره ای به دنیای خود با یک برند شخصی ثابت به مخاطبان، در طول زمان باعث ایجاد اعتماد می شود. بنابراین هنگامی که آن شخص به نوع خدماتی که شما ارائه می دهید نیاز داشته باشد، نه تنها در ذهن شما قرار می گیرد، بلکه اعتماد او را نیز جلب می کنید.

 

در صورت نیاز کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برند سازی دریافت مشاوره رایگان از استودیو سمائی فرم درخواست مشاوره زیر را پر کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناس ها با شما ارتباط بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *